Beccy87 Skrevet 7. januar 2017 #1 Del Skrevet 7. januar 2017 Det byr meg egentlig i mot å skrive her inne men nå irriterer jeg meg såpass mye at jeg gjør det allikevel. Jeg mener; er det noen som lar seg lure og påvirke av alle de bloggerne som reklamerer for EF språkreiser? En ting er nå de som reiser til spania eller noe for å lære spansk.. ok... Men ta Ida Wullf og Kristina Andersen som nå har reist til Hawaii for å lære ENGELSK!?!?! De er begge 26år gamle og presiserer fint i reklame-innleggene sine at det er ''business engelsk'' de er der for å lære, men allikevel.. Jeg har ingen tro på at de får særlig mye ut av den turen annet enn en god ferie og spons penger. Selve kurset/skolen de har gått på varer også bare en uke... Hadde de vært 20år - ok Hadde de vært der i 2-3 uker - ok Hadde de vært åpne om at engelsk er noe de virkelig sliter med - ok Men dette virker bare så utrolig useriøst, kjøpt og betalt og jeg klarer dessverre ikke la være å bli provosert... Flere som har tenkt det samme? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. januar 2017 #2 Del Skrevet 8. januar 2017 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. januar 2017 #3 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg gidder ikke lese de innleggene som omhandler dette, synes det blir for dumt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8. januar 2017 #4 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg lar bare være å trykke meg inn på sånne blogger... Skulle jeg lest alt ville jeg konstant revet av meg håret 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 8. januar 2017 #5 Del Skrevet 8. januar 2017 ENIG! Jeg har lest Ida Wulff i årevis og fulgt henne gjennom mange pinlige reklameopplegg. Men dette med EF blir faktisk for dumt. Jeg er like gammel som Ida og Kristina og kunne aldri tenkt meg å dra på språkreise nå! Det toget er gått for min del... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 8. januar 2017 #6 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Helt enig! Jeg var selv på business engelsk språkreise som 19 åring. Og jeg var en av de eldste der, var noen eldre fra Tyskland og Frankrike blant annet - men de kunne så vidt et ord på engelsk.... hele opplegget er bare fest og fyll. Vi var ute så og si hver dag eller annehver.. Undervisingen er kjempe dårlig, jeg lærte absolutt ingenting. Dessuten er det bare ca 40% tilstede krav, så det alle gjorde inkludert meg var å "skulke" resterende 60%.. vet ikke om det er slikt nå, er mange år siden jeg var der. Er et ekstremt overtall av nordmenn og svensker der, man ender opp med å bli venn med folk fra egne land. De fleste reiser også med venner, jeg var så heldig å bli venn med ei utenlansk så jeg endte opp med å snakkes engelsk døgnet rundt så lærte av det. Men som sagt jeg var den eneste nordmannen som ikke var med nordmenn. Er ekstremt pinlig at voksne bloggere reklamerer for slikes språkreiser. språkreiser er ekstremt dyrt. Bloggerne får det gratis og mest sannsynligvis en slags form for lønn i tillegg, gratis ferie med andre ord. De får bo på de beste hotellene. Endret 8. januar 2017 av jentefranorge Stavefeil 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. januar 2017 #7 Del Skrevet 8. januar 2017 Så via Bloglovin' at Wulff fortsetter med innlegg som er reklame for betakaroten i dag. *unfollowed* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 9. januar 2017 #8 Del Skrevet 9. januar 2017 7 timer siden, loffen skrev: Så via Bloglovin' at Wulff fortsetter med innlegg som er reklame for betakaroten i dag. *unfollowed* Ikke bare det, men fra et annet merke! Før har hun jo hyllet betakaroten fra Goodforme, hvor bra det er og hvor fantastisk glød man får.. men nå er det altså Tancare som er den nye fantastiske betakaroten. Den er helt super må du vite! Det er vel ingen som går på dette? Det skinner jo gjennom at de er kjøpt og betalt. Også veldig spesielt at alle bloggerne sliter med soleksem... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. januar 2017 #9 Del Skrevet 9. januar 2017 5 timer siden, Rosewood skrev: Ikke bare det, men fra et annet merke! Før har hun jo hyllet betakaroten fra Goodforme, hvor bra det er og hvor fantastisk glød man får.. men nå er det altså Tancare som er den nye fantastiske betakaroten. Den er helt super må du vite! Det er vel ingen som går på dette? Det skinner jo gjennom at de er kjøpt og betalt. Også veldig spesielt at alle bloggerne sliter med soleksem... Haha, ja det blir for dumt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg