AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Aldri hatt det før...hva skjer? Hva gjør jeg? Hva gjør han? Hvor lenge varer det? Noe jeg må gjøre på forhånd? Anonymkode: 09e5d...ffd
Gjest Uerfaren96 Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Vær sikker på at det er dette du vil. Slapp av. Nyt det. Ikke tenk for mye. Min første gang var helt latterlig siden jeg tenkte for mye og var for stresset. Det viktigste er at dette er noe du ønsker og er sikker på.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Om du ikke vet det er du for ung, og burde la det ligge, Anonymkode: d7448...850 2
WubWub Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 varigheten varierer. noen ganger varer det 1 sekund andre ganger kan det vare opptil flere timer.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Newton har en bra video om dette her https://www.nrk.no/trondelag/newton-laerer-barn-om-sex-og-forelskelse-1.12351397 Anonymkode: f8522...0a2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Hvor gammel er du og hvor gammel er han? Anonymkode: 68456...f9c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 For å få et godt seksualliv med en partner er det viktig å kjenne sin egen kropp godt. Det er viktig å vite hva det er som gjør at DU har det godt, hvor- og hvordan det er godt å bli tatt på, hva som gjør du blir kåt og får lyst på sex. Å øve seg på å fantasere, utforske egen kropp og onanere er en veldig god øvelse før man deler kroppen sin med en partner. Å kunne oppnå nytelse og orgasme ved samleie er verdifullt både for en selv og for forholdet til partneren. Uten trygghet i den seksuelle situasjonene og uten et godt forhold til egen kropp, er det større fare for å ikke få nytelse og orgasme ved samleie. Respekt for- og nysgjerrighet på partneren og partnerens kropp er også viktig når man skal ha et godt seksuelt forhold.Det første samleiet vil nok ikke være det beste samleiet man vil oppleve, men gjør ikke nødvendigvis vondt heller. Hvis jenta er jomfru vil jomfruhinna ofte være litt trang og det kan være litt ubehagelig når penis trenger inn, både for gutten og for jenta. Muskelspenninger rundt skjeden kan også gjøre det trangt og dette kan være et problem hvis situasjonen er stressende og jenta blir anspent og nervøs. Hastverk og stress kan også gjøre at jenta ikke blir ordentlig våt og opphisset, og det blir ikke nok av naturlig ”glidemiddel”.Det første samleiet vil nok ofte ikke være så langvarig. -Kanskje bare noen sekunder. Det kan komme litt blod under første samleie, men slett ikke for alle. Vanlig årsaker til blødning under samleie er små rifter i jomfruhinna eller blødning fra et annet sted i skjeden. Det er nok sjelden at en jente opplever orgasme under første samleie.Hvilken stilling dere skal bruke blir veldig opp til dere. Jeg synes at dere skal gjøre det som faller naturlig for dere. Det er nok mange som velger stillingen med gutten oppå jenta. Her er det kanskje lettest for begge å ha kontroll og dere kan se på hverandre og styre farten ut fra dette.Legger ved en artikkel, ta en titt på denne om dere vil. Anonymkode: d7448...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå