Frøken fryd 24 Skrevet 7. januar 2017 #1 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Hei😊 Jeg Endret 25. juni 2018 av Frøken fryd 24 Avsluttet dagbok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fryd 24 Skrevet 7. januar 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) .. Endret 25. juni 2018 av Frøken fryd 24 Avsluttet dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. januar 2017 #3 Del Skrevet 7. januar 2017 Så trist å lese om englejenta deres livet er så urettferdig noen ganger! Håper spiren sitter snart og at dere får en frisk liten baby Gleder meg til å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fryd 24 Skrevet 7. januar 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 7. januar 2017 38 minutter siden, Pjusk skrev: Så trist å lese om englejenta deres livet er så urettferdig noen ganger! Håper spiren sitter snart og at dere får en frisk liten baby Gleder meg til å følge med her Velkommen Pjusk, jeg har nok sniklest dagboka di noen ganger tror jeg Ja livet er forferdelig urettferdig noen ganger! Det håper vi også, må bare få kroppen på rett tur etter siste fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 10. januar 2017 #5 Del Skrevet 10. januar 2017 stor til dere. Trist når slikt skjer, alt og hele verden føles så i mot noen ganger. Kan ikke forestille meg hvordan det måtte fortelle dette til familien og storebror. Håper dere nå klarer å glede dere over veien videre og at det forhåpentligvis kommer en liten en til så snart som mulig Når har dere tenkt å prøve igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fryd 24 Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 10. januar 2017 (endret) På 10.1.2017 den 10.04, Høstjenta skrev: stor til dere. Trist når slikt skjer, alt og hele verden føles så i mot noen ganger. Kan ikke forestille meg hvordan det måtte fortelle dette til familien og storebror. Håper dere nå klarer å glede dere over veien videre og at det forhåpentligvis kommer en liten en til så snart som mulig Når har dere tenkt å prøve igjen? Hei og velkommen Høstjenta Endret 25. juni 2018 av Frøken fryd 24 Avsluttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fryd 24 Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 10. januar 2017 (endret) ... Endret 25. juni 2018 av Frøken fryd 24 Avsluttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fryd 24 Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) ... Endret 25. juni 2018 av Frøken fryd 24 Avsluttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fryd 24 Skrevet 31. januar 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 31. januar 2017 Da har jeg endelig hatt utskraping etter siste fødselen i oktober!! Alt som kunne gå galt under operasjonen gikk galt, så nå er prøvingen satt på vent i minst 3 måneder.. utrolig kjipt og urettferdig, nå håper jeg at min kvote for uflaks på kort tid er brukt opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fryd 24 Skrevet 7. mai 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) ... Endret 25. juni 2018 av Frøken fryd 24 Avsluttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 8. mai 2017 #11 Del Skrevet 8. mai 2017 Åhh lykke til!! Veldig trist å høre om jenta di, men krysser fingrene for at det går bra denne gangen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fryd 24 Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 11. mai 2017 På 8.5.2017 den 5.29, Dragoste skrev: Åhh lykke til!! Veldig trist å høre om jenta di, men krysser fingrene for at det går bra denne gangen ❤️ Tusen takk for det😀 ----- I dag har jeg bestillt time for tidlig ultralyd og time til jordmor. Får heldigvis god og tidlig oppfølging denne gangen😃 Jeg måtte ta en digital test i går, og den viste gravid 2-3..❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 23. juli 2017 #13 Del Skrevet 23. juli 2017 Hvordan går det? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå