Leavemealone Skrevet 7. januar 2017 #61 Skrevet 7. januar 2017 Som mann selv forstår jeg ikke de gutter og menn som sender penisbilder til andre damer. Hvor smart er det liksom mulig å bli?? IQ sjimpanse 60?? Ingen pille sunn fornuft å spore. Bor det noen der oppe liksom? Det er jo så hinsides innlysende at man ikke sender slike bilder til hvem som helst, og man må jo også spørre seg om man ikke er litt rar om man tror at damer tenner på et lignende penisbilde som de har sett 1000 ganger før. Nivået er bare helt .............................. Det første jeg hadde tenkt om jeg var dame, var for en amøbe Hadde ikke engang gaddet å brukt flere hjerneceller. Men kanskje jeg hadde blitt litt sint inni meg pga frustrasjonen over at det er mulig i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #62 Skrevet 7. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan det da ha seg at ingen kvinner i et forhold misliker å få disse bildene? Å nei...er nok mange som gjør seg til fordi det er mye mer korrekt å si at de ikke liker det. Er så dumt og.... send et bilde av hvilken som helst annen del av kroppen og man hører nada. Men kommer det et pikkbilde, da er det FYYYYY med en gang. Patetisk. Anonymkode: a153a...792 Jeg er gift og er absolutt ikke interessert i å få tilsendt pikk bilde fra noen. Heller ikke fra mannen. Liker å se den når vi er i samme rom, ikke på bilde. Det er rett og slett ikke trivelig å få bilde av underliv Anonymkode: e7773...18b 2
Fjaselina Skrevet 7. januar 2017 #63 Skrevet 7. januar 2017 Bilde kan vere fint, om penisen er fin;) men å få slike dumpende inn på mobilen er ikkje alltid like kult.
Nordvesta Skrevet 8. januar 2017 #64 Skrevet 8. januar 2017 Tråden ryddet for avsporing og svar til dette Nordvesta, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #65 Skrevet 8. januar 2017 Nei, det hjelper ikke om pikken er aldri så pen. Det er ikke det som er greia her. Greia er at vi kvinner ikke VIL ha bilder av ukjente menns peniser, eller menn hun ikke har noen seksuell relasjon til. Når skal dere menn forstå at kvinner IKKE tenner på bilder av en penis fra en ukjent mann som hun chatter med på nett eller lignende. Eller fra en mann hun har møtt en gang eller to, men ikke har noe forhold til. Og som mange sier her inne: Hvis man selv ber om et bilde, eller han SPØR først om HUN ønsker et sånt bilde, så er det jo noe annet. Da har HUN et VALG.`Men når dere bare sender bilder av pikken til kvinner i hytt og pine, så er det eneste dere OPPNÅR at hun føler at det er EKKELT og INVADERENDE og UBEHAGELIG. Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 6f3b1...ac7 4
ecinnaj Skrevet 14. januar 2017 #66 Skrevet 14. januar 2017 (endret) JA! Jeg liker det ikke!! Synes det er ekkelt og blir å tenke at den var liten, skev, slapp henge pung, rar osv om jeg får uten å be om det. Jeg synes det er ekkelt for at det virker som gutten er overdreven selvopptatt og innbilsk. Ville heller ikke ha av kjæresten når vi var sammen, han tror man blir kåt men det blir man ikke. Endret 14. januar 2017 av ecinnaj 2
Gjest Beena Skrevet 14. januar 2017 #67 Skrevet 14. januar 2017 Tror faktisk jeg aldri har mottatt ett penisbilde før, så usikker på hvordan jeg ville opplevd det. Men jeg ville jo ikke blitt spesielt tent hvis det bare dukket opp ett nærbilde av en random penis midt på lyse dagen Er jo kjekt med litt mer på bilde enn bare penis, også bør det jo være litt stemning for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå