Trolltunge Skrevet 7. januar 2017 #21 Skrevet 7. januar 2017 4 minutter siden, WubWub skrev: men du sa at kvinner er estetisk overlegne menn. selv liker jeg begge kjønn men jeg har vondt for å forstå at et kjønn er bedre enn den andre Hvorfor bruker du ordet overlegne? Jeg har IKKE sagt det! Jeg har sagt at JEG synes kvinner er estetisk vakrere enn menn, men det har lite med å være overlegne på noen måter. Jeg synes menn er mer rå sexy enn kvinner, uten at det heller betyr at de er overlegne. Det er bare forskjeller! Det har heller ingen ting med at et kjønn er bedre, det er fascinerende ulikheter! Kvinners mykhet og rundhet, menns grovskårne sexyhet... hvorfor må det ene være bedre eller overlegent det andre? 8
WubWub Skrevet 7. januar 2017 #22 Skrevet 7. januar 2017 3 minutter siden, Trolltunge skrev: Hvorfor bruker du ordet overlegne? Jeg har IKKE sagt det! Jeg har sagt at JEG synes kvinner er estetisk vakrere enn menn, men det har lite med å være overlegne på noen måter. Jeg synes menn er mer rå sexy enn kvinner, uten at det heller betyr at de er overlegne. Det er bare forskjeller! Det har heller ingen ting med at et kjønn er bedre, det er fascinerende ulikheter! Kvinners mykhet og rundhet, menns grovskårne sexyhet... hvorfor må det ene være bedre eller overlegent det andre? ok , har ingenting imot lesbiske. kvinner er flotte de så er helt enig med deg der
Trolltunge Skrevet 7. januar 2017 #23 Skrevet 7. januar 2017 4 minutter siden, WubWub skrev: ok , har ingenting imot lesbiske. kvinner er flotte de så er helt enig med deg der Nå er jeg ikke lesbisk, men vi lar det bli med at vi er enige i at kvinner er flotte! (Menn også! Men kan spare seg for penisbilder jeg ikke har bedt om! 😉 ) 2
WubWub Skrevet 7. januar 2017 #24 Skrevet 7. januar 2017 Akkurat nå, Trolltunge skrev: Nå er jeg ikke lesbisk, men vi lar det bli med at vi er enige i at kvinner er flotte! (Menn også! Men kan spare seg for penisbilder jeg ikke har bedt om! 😉 ) men du er jo dame selv, som syntes kvinner ser bedre ut enn menn? blir forvirret her
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #25 Skrevet 7. januar 2017 4 minutter siden, WubWub skrev: men du er jo dame selv, som syntes kvinner ser bedre ut enn menn? blir forvirret her Flisespikking. Anonymkode: 8d59f...3d7 5
boblevann Skrevet 7. januar 2017 #26 Skrevet 7. januar 2017 Jeg misliker ALLE penisbilder jeg ikke har bedt om, eller får tilsendt av fremmede. Jeg driter i hvor vakker den er, eller hvor stor den er eller hvor fornøyd du er med den. Jeg vil ikke ha bilde. 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #27 Skrevet 7. januar 2017 Jeg liker penisbilder så lenge jeg har noe på gang med mannen og har hatt sex med han. Vil helst ikke ha slike bilder før vi har vært nakne sammen. Anonymkode: 6e577...671 1
SlemUlv Skrevet 7. januar 2017 #28 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, WubWub skrev: men du er jo dame selv, som syntes kvinner ser bedre ut enn menn? blir forvirret her Det er ikke det hun sier i det hele tatt jo.. leser du alt hun skriver?? Hun sier at BEGGE kjønn har noe hun liker.. altså er ikke det ene kjønnet bedre en det andre.. Jeg er forresten HELT enig med henne :D 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #29 Skrevet 7. januar 2017 Er penisen stor nok blir det godt tatt imot Anonymkode: ad043...4dc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #30 Skrevet 7. januar 2017 Jeg blir stortsett tent av å se en erigrert penis så lenge jeg får bilde av noen jeg holder på med eller liker. Ber ganske ofte om å få bilder av penisen til min FF, den er så ufattelig deilig. Anonymkode: 9032b...c21 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #31 Skrevet 7. januar 2017 Jeg tenner IKKE av en penis, jeg tennes av Mannen (som tilfeldigvis har en penis). Send meg et uoppfordret penisbildet, da blir du slettet. Det er vulgært og ekkelt! At du er stolt over den, betyr ikke at du må flashe deg! Anonymkode: 91d70...d4e 6
perplexed Skrevet 7. januar 2017 #32 Skrevet 7. januar 2017 (endret) Jeg synes folk som sender bilder av en hvilken som helst kroppsdel helt uoppfordret viser tegn til mangel på sosial intelligens sånn generelt. Penisbilder er jo ekstra sårbart egentlig, fordi jeg tror de fleste menn som har ok størrelse er veldig stolt av egen penis, og tror automatisk at den er estetisk vakker i alle andres øyne også - selv om dette ikke alltid er tilfellet. Det finnes nok noen kvinner som synes det er spennende, men når man har mottatt 10+ uønskede penisbilder, så har man egentlig sett alt som kunne vært interessant å se. Endret 7. januar 2017 av perplexed 5
WubWub Skrevet 7. januar 2017 #33 Skrevet 7. januar 2017 24 minutter siden, kattepusen skrev: Det er ikke det hun sier i det hele tatt jo.. leser du alt hun skriver?? Hun sier at BEGGE kjønn har noe hun liker.. altså er ikke det ene kjønnet bedre en det andre.. Jeg er forresten HELT enig med henne :D som sagt så er det helt lov og greit at man foretrekker fitte det er tross alt 2017
Sphere Skrevet 7. januar 2017 #34 Skrevet 7. januar 2017 2 minutter siden, perplexed skrev: Jeg synes folk som sender bilder av en hvilken som helst kroppsdel helt uoppfordret viser tegn til mangel på sosial intelligens sånn generelt. Penisbilder er jo ekstra sårbart egentlig, fordi jeg tror de fleste menn som har ok størrelse er veldig stolt av egen penis, og tror automatisk at den er estetisk vakker i alle andres øyne også - selv om dette ikke alltid er tilfellet. Det finnes nok noen kvinner som synes det er spennende, men når man har mottatt 10+ uønskede penisbilder, så har man egentlig sett alt som kunne vært interessant å se. Jeg er stolt av min lille. Men skjønner veldig godt at andre kanskje ikke deler den stoltheten. Og ikke bare pga størrelsen.
SlemUlv Skrevet 7. januar 2017 #35 Skrevet 7. januar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: som sagt så er det helt lov og greit at man foretrekker fitte det er tross alt 2017 Så nei, du leser ikke hva vi skriver.. 5
perplexed Skrevet 7. januar 2017 #36 Skrevet 7. januar 2017 2 minutter siden, Sphere skrev: Jeg er stolt av min lille. Men skjønner veldig godt at andre kanskje ikke deler den stoltheten. Og ikke bare pga størrelsen. Jeg mente menn som mener de har en ok størrelse - uavhengig av reel størrelse. Du synes tydeligvis du har ok størrelse, og det er jo flott. 2
Minitroll Skrevet 7. januar 2017 #37 Skrevet 7. januar 2017 2 timer siden, kattepusen skrev: Det er kun 2 grunner til at jeg eventuelt hadde likt et penisbilde om det ble sendt til meg: 1: jeg har spurt etter det! 2: Det er av en penis som sitter på en mann jeg allerede er tiltrukket av. En penis er bare en penis, har jeg sett en, har jeg sett alle.. Dessverre er det at for mange mannfolk som ikke vet hva samtykke er, og derfor sender uten å tenke over at den i andre enden kanskje ikke vil se trist HÆÆ!! Peniser er som snøfnugg, ingen er like vel. Jeg er glad i peniser, men tenner ikke så veldig på å få et bilde på telefonen da dette er en invitasjon til sexting og avstandsgriseprat. Takler ikke sånt. Vil bare se penis når jeg har den i armlengs rekkevidde.
SlemUlv Skrevet 7. januar 2017 #38 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, Minitroll skrev: HÆÆ!! Peniser er som snøfnugg, ingen er like vel. Jeg er glad i peniser, men tenner ikke så veldig på å få et bilde på telefonen da dette er en invitasjon til sexting og avstandsgriseprat. Takler ikke sånt. Vil bare se penis når jeg har den i armlengs rekkevidde. Fortell meg gjerne hvor jeg sa de var like 1
Trolltunge Skrevet 7. januar 2017 #39 Skrevet 7. januar 2017 2 timer siden, WubWub skrev: 1 time siden, kattepusen skrev: Det er ikke det hun sier i det hele tatt jo.. leser du alt hun skriver?? Hun sier at BEGGE kjønn har noe hun liker.. altså er ikke det ene kjønnet bedre en det andre.. Jeg er forresten HELT enig med henne :D Takk kattepusen! Godt noen forstår meg!
Minitroll Skrevet 7. januar 2017 #40 Skrevet 7. januar 2017 3 minutter siden, kattepusen skrev: Fortell meg gjerne hvor jeg sa de var like "har jeg sett en, har jeg sett alle" skrev du, og jeg tolket det i forferdelsen som om du synes alle var like
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå