AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Hei, Ble inspirert av tråden "Ekstrem dåselukt" eller noe i den duren, den som ligger her på forumet nå. Jeg er 21 år, og har i flere år slitt med veldig varierende underlivslukt og konsistens/mengde på utflod. Tidvis lukter utfloden aceton og er ekstremt tyntflytende, i store mengder. Andre ganger er utfloden ganske kompakt og hvit, men sur. En sjelden gang er den normal. Det som plager meg litt er at den periodevis er så luktende og så stor mengde at det kan luktes igjennom klær. I alle fall kan jeg lukte det selv, og lukten setter seg i f.eks bukser. Er det noen som har vært borte i noe lignende? Bruker ofte stringtruse og tettsittende jeans, noe jeg antar kan være en faktor. Skyller hovedsakelig med vann, men hender jeg bruker litt såpe. Usikker på hvor vidt dette egentlig påvirker underlivsfloraen noe særlig, da jeg bruker samme typer bukser og vasker på samme måte året rundt, men lukt/utflod endres fra uke til uke. Noen tips? Anonymkode: 7552b...40c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå