Gå til innhold

Hva syns dere om stemmen min?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei tror ikke du er norsk for andre gang. Hvorfor gjentar du det spørsmålet? Lol så opphengt du er i dette :P vi skjønner jo at du ikke er norsk men har et behov for å høres norsk ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, trachea skrev:

Nei tror ikke du er norsk for andre gang. Hvorfor gjentar du det spørsmålet? Lol så opphengt du er i dette :P vi skjønner jo at du ikke er norsk men har et behov for å høres norsk ut. 

Hva syns du om stemmen da?

Skrevet
Akkurat nå, Smash00 skrev:

Hva syns du om stemmen da?

Høres normal ut. Men helt ærlig, det høres ut som du prøver å høres sexy ut. Nesten litt sånn "jeg vil straffe deg". Du ville ha ærlighet. Mange damer digger sikkert det altså. Men personlig syns jeg det blir litt tilgjort 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Smash00 skrev:

Tror du jeg er norsk? Og hvilke dialekt?

Du høres da norsk ut. Dialekter fra østlandet er jeg ikke god på, så har ikke peiling. Dessuten var det et veldig kort opptak.

Anonymkode: 7c820...abe

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
7 minutter siden, Smash00 skrev:

Flere?

Spør siste gang. Også fjerner jeg

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Gratulerer du har en stemme! Akkurat som alle andre mennesker har. Hurra for deg! :nordvesta:

Min dom i detalj.
Du har verken stygg eller fin stemme. Jeg blir verken kvalm i magen av den, eller våt i trusa. 
Du har en ganske rett frem stemme. Ingenting å påpeke. Ikke har du en sexy knekk i stemmen, en pirrende heshet, irriterende pipelyd, brumlebass stemme... ingenting, nada. Du har en stemme som er ingenting annet enn en stemme.
Dialekt/aksent kan også være noe som gjør en stemme sexy eller ei. Eller en lisp eller selv små talefeil kan gjøre den unik og sexy. Hva som er fint når det kommer til.. ja absolutt alt, det er ingen fasit svar som gjelder for absolutt alle. Noen kan synes en lisp er irriterende, en brumle-stemme er stygt, mens andre igjen kan synes det er søtt eller sexy. 

Du har ikke en unik stemme, den står ikke ut blant alle stemmene i hele verden. Du har ingenting av det over. Ingenting som gjør at din stemme er mer unik enn andre. Det er ingenting som drar din stemme i noen retninger. Det er bare en helt normal stemme. 

Her har du eksempler på hva noen finner sexy, ifølge denne youtube-kontoen. 
Noen av disse kan være litt korrupte da. Da trynefaktor kan ha jævlig mye å si på om noen synes noe annet er sexy.
Det å si at en serie morder som drepte små kattunger og barn på 70-tallet, har en sinnssykt sexy stemme og deilig kropp... det er litt sosialt uakseptabelt, og det er ihvertfall ikke noe man sier høyt. 
Mens dersom du synes noen er stygge, så kan en mann med sexy stemme høres stygg ut. Etter at man ser han, men før det så kan stemmen være sexy eller fin. 

Tusen takk. Så du har hørt mye rarere og styggere stemmer enn min?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet
1 minutt siden, Smash00 skrev:

Tusen takk. Så du har hørt mye rarere og styggere stemmer enn min?

:bond:

Skrevet
Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

:bond:

Hæ?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Smash00 skrev:

Hæ?

Hallo

Du har hverken rar eller stygg stemme.

Stemmen din er helt normal og fin

Anonymkode: 3182c...21e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

DIB har en fin og normal stemme. Har hørt mye verre enn dette før, fornøyd nå? Har du fått svar på det du lurer på? 

Anonymkode: 289d3...591

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du *

Anonymkode: 289d3...591

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Smash00 skrev (På 7.1.2017 den 1.22):

Hæ?

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si stemmen høres femi ut, så ikke helt handling er den.

Anonymkode: 2e903...749

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si stemmen høres femi ut, så ikke helt handling er den.

Anonymkode: 2e903...749

Hvorfor høres den femi ut?

Skrevet

Du har helt normal stemme slapp av! Hva er greia egentlig? Har du fått noen nedtur kommentarer fra noen?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Catliner skrev:

Du har helt normal stemme slapp av! Hva er greia egentlig? Har du fått noen nedtur kommentarer fra noen?

Haha nei. Men har bare lyst til å høre andres tanker.

Skrevet

F andres tanker. Du er normal.

Skrevet
Akkurat nå, Catliner skrev:

F andres tanker. Du er normal.

Takk. Men er det sånn hos dere også at stemmen deres høres sjukt rar ut når dere hører på den selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...