Gå til innhold

Ekstrem dåse-lukt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Hadde en nokså ubehagelig opplevelse i dag i forbindelse med at jeg var på skobutikken for å kjøpe meg nye sko. Dette er nabobutikken (eller, nesten) til min egen arbeidsplass, så damen som ekspederte meg er ei dame jeg er litt bekjent av fra før. Ganske flott dame midt i 40-årene. (Selv er jeg midt i 30-årene).

På starten av møtet så gikk alt som det bruker å gjøre når man skal handle sko. Vi snakket litt om hva slags sko jeg var på utkikk etter, og hun fant frem forskjellige alternativer som dekket mitt behov, i min størrelse. Jeg satt jo på en sånn prøve-stol under store deler av seansen, så vi kan godt si at jeg satt med fjeset i typisk kuse-høyde.

Uansett, alt var fint de første minuttene, men etter en stund så reagerte jeg på at det begynte sige en veldig merkelig lukt over oss. Sånn, en eim av litt ubehagelig lukt, uten at jeg klarer å beskrive lukten helt. Det var ikke sånn typisk fjerte-lukt, vil ikke si at den luktet direkte vondt med en gang, men jeg merket etterhvert at denne lukten ble preget mer og mer av en ekkel surhet. Hvis jeg må beskrive den, så ville jeg nok ha beskrevet den som en brunost-lukt, med en sånn ekkel syrlig surhet over seg.

Var selvfølgelig først redd for at denne lukten kom fra meg, men så kjente jeg også etter hvert også et snev av en annen type lukt jeg har vært borti før, nemlig når jeg har gått ned på ei jente som ikke har vasket seg på en stund. Litt sånn, reke og svett rumpe-lukt.

Jeg merket meg også når jeg gikk ut av butikken, så forsvant lukten helt. Og jeg har vært var på om jeg har kjent denne lukten igjen i hele dag, og det har jeg altså ikke. Så jeg tror ikke den stammer fra meg selv.

Så, da satt jeg der, i skobutikken, og ble betjent av ei flott dame i midten av 40årene, som rett og slett luktet en blanding av syrlig brunost, og uvasket underliv.

Så, jeg lurer på, kan kukkgrotta virkelig lukte så jævla ille? At man kjenner det fra lang (vel, hun var jo litt nære) avstand? Kan det være at hun hadde noen infeksjon av noe slag? Eller kanskje hun hadde mensen?

Hilsen undrende og forferdet mann.

Anonymkode: d2aa0...cc3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. 

• Liker 2
Skrevet

Du fant ikke mer motbydelige ord å bruke?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

hun hadde sikkert BV.

vær glad du er mann, for dette skjer de fleste kvinner en eller flere ganger i løpet av livet-kanskje ikke å sterkt men...

Anonymkode: 7ef6d...6e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Du fant ikke mer motbydelige ord å bruke?

Hva?

Syrlig brunost, tenker du på? Beskriver jo bare lukten .. :klo:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva?

Syrlig brunost, tenker du på? Beskriver jo bare lukten .. :klo:

Ikke skap deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et underliv skal ikke lukte reke, da har man bakteriell vaginose. Det kan jo hende at hun har bakteriell vaginose, mensen og svett eter en arbeidsdag? Ganske kjipt for henne om hun ikke selv er klar over lukten.

Anonymkode: 2843c...650

• Liker 2
Gjest lizard queen
Skrevet

Kukgrotte :laugh:

Ja er fullt mulig, enten har hun ikke vaska seg skikkelig eller så (sikkert mest sannsynlig) har hun bakteriell infeksjon, mensen, sopp eller noe.. Pleier ikke å lukte så stramt nei men noen ganger er man uheldig og hvis man ikke har dusja på noen timer blir det fort litt lukt :P 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et underliv skal ikke lukte reke, da har man bakteriell vaginose. Det kan jo hende at hun har bakteriell vaginose, mensen og svett eter en arbeidsdag? Ganske kjipt for henne om hun ikke selv er klar over lukten.

krem* 

alle har forskjellig lukt, kan se det inne på tråden her på KS om forskjellig lukt i underlivet. problemet er ikke rekelukt, men rotten reke lukt.

AnonymBruker
Skrevet

Er nok bv hvis det lukter råtten reke. Du får si det til henne.

Anonymkode: 004f6...a64

• Liker 1
Skrevet

Kan ha vært tåfis fra beina dine

• Liker 7
Skrevet

vist det er reke lukt eller tomat i makrell/fiskefabbrikk lukt så er det sur fitte hehehe..

Skrevet
Akkurat nå, brownbrown skrev:

vist det er reke lukt eller tomat i makrell/fiskefabbrikk lukt så er det sur fitte hehehe..

sånn helt ut av det blå så jeg slipper å lage en tråd av det. men hva lukter deres kjærester sitt utstyr....eller ikke hva det lukter. men stinker det når dere skal gi oral sex til deres mann ? eller lukter d ingenting ....eller er det bare av å til. jeg er mann og vil si lukten på penis varier . noen ganger lukter det dritt bare jeg skal pisse og ta den fram....de fleste gangene lukter den ingenting

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok bv hvis det lukter råtten reke. Du får si det til henne.

Anonymkode: 004f6...a64

Det blir nok slutt på skorabatten for ts i den skobutikken ,vel?

Anonymkode: b7fe2...0e6

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, mener dere at jeg bør nevne dette, neste gang jeg ser henne?

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Hadde en nokså ubehagelig opplevelse i dag i forbindelse med at jeg var på skobutikken for å kjøpe meg nye sko. Dette er nabobutikken (eller, nesten) til min egen arbeidsplass, så damen som ekspederte meg er ei dame jeg er litt bekjent av fra før. Ganske flott dame midt i 40-årene. (Selv er jeg midt i 30-årene).

På starten av møtet så gikk alt som det bruker å gjøre når man skal handle sko. Vi snakket litt om hva slags sko jeg var på utkikk etter, og hun fant frem forskjellige alternativer som dekket mitt behov, i min størrelse. Jeg satt jo på en sånn prøve-stol under store deler av seansen, så vi kan godt si at jeg satt med fjeset i typisk kuse-høyde.

Uansett, alt var fint de første minuttene, men etter en stund så reagerte jeg på at det begynte sige en veldig merkelig lukt over oss. Sånn, en eim av litt ubehagelig lukt, uten at jeg klarer å beskrive lukten helt. Det var ikke sånn typisk fjerte-lukt, vil ikke si at den luktet direkte vondt med en gang, men jeg merket etterhvert at denne lukten ble preget mer og mer av en ekkel surhet. Hvis jeg må beskrive den, så ville jeg nok ha beskrevet den som en brunost-lukt, med en sånn ekkel syrlig surhet over seg.

Var selvfølgelig først redd for at denne lukten kom fra meg, men så kjente jeg også etter hvert også et snev av en annen type lukt jeg har vært borti før, nemlig når jeg har gått ned på ei jente som ikke har vasket seg på en stund. Litt sånn, reke og svett rumpe-lukt.

Jeg merket meg også når jeg gikk ut av butikken, så forsvant lukten helt. Og jeg har vært var på om jeg har kjent denne lukten igjen i hele dag, og det har jeg altså ikke. Så jeg tror ikke den stammer fra meg selv.

Så, da satt jeg der, i skobutikken, og ble betjent av ei flott dame i midten av 40årene, som rett og slett luktet en blanding av syrlig brunost, og uvasket underliv.

Så, jeg lurer på, kan kukkgrotta virkelig lukte så jævla ille? At man kjenner det fra lang (vel, hun var jo litt nære) avstand? Kan det være at hun hadde noen infeksjon av noe slag? Eller kanskje hun hadde mensen?

Hilsen undrende og forferdet mann.

Du tror dette er noe?

Ta en sentrumsbuss en varm sommerdag om ettermiddagen/kvelden.

Dra godt inn lukten som da møter deg i bussdøren når du går på.

Jepp. Luften er TUNG av fitte. Disse har da vandret rundt hele dagen i tynne sommerkjoler, mange uten truse. 

Smiler for meg selv hver gang jeg tar en slik buss. Er med på å holde minnene fra mange somre i live:-)

Anonymkode: 1a0f4...225

Skrevet

:spy: huff æsj.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke vaske esken/boksen din da? Det er lurt hvis du f eks skal oppbevare mat i den

Anonymkode: e2792...2a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

krem* 

alle har forskjellig lukt, kan se det inne på tråden her på KS om forskjellig lukt i underlivet. problemet er ikke rekelukt, men rotten reke lukt.

Nei, et friskt underliv skal ikke lukte reke, heller ikke råtten rekelukt. Da er det nok snakk om bv som jeg nevnte.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tror dette er noe?

Ta en sentrumsbuss en varm sommerdag om ettermiddagen/kvelden.

Dra godt inn lukten som da møter deg i bussdøren når du går på.

Jepp. Luften er TUNG av fitte. Disse har da vandret rundt hele dagen i tynne sommerkjoler, mange uten truse. 

Smiler for meg selv hver gang jeg tar en slik buss. Er med på å holde minnene fra mange somre i live:-)

Anonymkode: 1a0f4...225

Det lukter veldig lite fra fitta etter man har vandret rundt en hel dag på sommeren. Har man på seg sommerkjole og ingen truse lukter det ihvertfall ingenting! Da har man jo fått luft hele tiden og ikke svettet så mye. Det du beskriver høres mer ut som en fantasi du har, men egentlig lukter du den inngrodde svettelukten til mennene som sitter på bussen.

Anonymkode: 7a506...651

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...