Gjest Axl Rose Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Å jeg tåler mye smerter men.. Jeg trodde jeg fikk uvi igjenn i begynnelsen på veka men prøven var helt fin. For smertene var ganske lik som sist gang. Hodepine, vondt i magen, rygg, bein, kvalm. Så kom det bittelitt sår hals og kiling nesa men i dag er halsen fin. Helvetes varm i trynet men feberfri. Likevel er det i dag det verste er. Helvetes vondt i magen, og bak i ryggen. Kraftig smerte i brystet og oppi ryggen, men det kom seg litt. Ikke magen, ryggen og kvalmen. Faen meg tungt å puste også. Ellers har jeg vert oppegående hele veka. Vert ute, hatt mye sex med verdens beste ff osv.. Så er det noen som har hatt uvi som kan si om de har hatt det noe lignende? Tok denne berømte influensavaksinen i høst. Etter anbefaling fra legen. Kan det være reaksjon fra den?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 På tiden å konsultere en lege. Anonymkode: 43e8c...d0a 1
Gjest Axl Rose Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: På tiden å konsultere en lege. Anonymkode: 43e8c...d0a Ikke så lett i natt men får prøve i morgen. Hvis jeg overlever😵😱
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Reaksjon på vaksine kommer ikke så lenge etter da. Kan det vere nyrebekkenbetennelse da? Anonymkode: 1d566...2ae
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Du får ikke så sterke smerter av uvi, gåstol legevakta som det blir for ille. Anonymkode: 7456f...5ed
Kontormus Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Ikke vanlig at menn får UVI, men når det skjer kan en ofte resonnere seg fram til grunnen. Du får kjøpt sticks på apoteket, så slipper du fly til legen for hver gang du vil teste. Men smerte i brystet og oppe i ryggen skjønner jeg ikke helt i denne sammenhengen...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Oppsøk lege og levere inn en urinprøve. I tillegg bør du sjekke deg for kjønnssykdommer hvis du har hatt ubeskyttet sex. Anonymkode: b8f84...88e 3
Sulosi Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Uvi kan gjøre ekstremt vondt, også hos menn. Ta smertene på alvor og oppsøk legevakten. Min mann hadde så store smerter at han gråt på det verste og ble liggende i fire dager på sykehus. Ikke til å spøke med. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 Dra til legen. Høres kanskje mer ut som nyrebekkenbetennelse eller annen infeksjon enn UVI, men du trenger lege. Hvis du har fått deg ny UVI. Tips: UVI er nesten alltid resultat av at tarmbakterier kommer inn i urinrøret, og er ikke så vanskelig å unngå for menn, da det som regel er resultat av nærkontakt med andres avføringsåpninger, @Bootyhunter Anonymkode: 4319d...018
Gjest Axl Rose Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 Det viste kun bittelitt på prøven. Så i såfall begynnende uvi, men ikke det som skulle gjøre vondt. For det var ikke noe å snakke om. Crp under 5. Hva det er var ikke godt å si så mye viruser som herjer nå. Er veldig kvalm men får snart trøst av min beste venninne så skal jeg ut senere og kose meg. Ølet tar nok det meste bort👍🏻
Gjest Axl Rose Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 Helvetes vondt. Hele kroppen verker følelse men spesielt mage og rygg. Var bedre tidligere. Vondt å banke på høyre side av ryggen, men når legen sa alt var fint så får jeg stole på det. Håper bare det ikke er en alt for kraftig virus siden jeg har vert barnevakt for barna jeg er onkel til. Smerten sitter midt i magen nå men også ryggen. Arrgh jeg dauer. Litt trøst?
Gjest Axl Rose Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gallestein? Anonymkode: 62758...3ce Kan det være vondt så lenge som en uke? I tillegg til svak hodepine?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 10 minutter siden, Bootyhunter skrev: Helvetes vondt. Hele kroppen verker følelse men spesielt mage og rygg. Var bedre tidligere. Vondt å banke på høyre side av ryggen, men når legen sa alt var fint så får jeg stole på det. Håper bare det ikke er en alt for kraftig virus siden jeg har vert barnevakt for barna jeg er onkel til. Smerten sitter midt i magen nå men også ryggen. Arrgh jeg dauer. Litt trøst? Soft kitty, warm kitty, little ball of fur. Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr Anonymkode: 51910...27b 4
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. januar 2017 #15 Skrevet 7. januar 2017 Vurderte legen deg for nyrestein?
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 Symptomer Typiske symptomer ved nyrestein er plutselig innsettende, ensidige og ofte intense kolikksmerter. Smertene kjennes bak i ryggen eller i en av flankene (sidene av magen), og det er vanlig med utstråling nedover mot lysken på samme side. I mange tilfeller vil man også kunne se blod i urinen. Kvalme og oppkast forekommer relativt ofte under smerteanfallene. Smertene kan være så intense at det føles best å vandre rundt omkring under anfallene. Smerten er imidlertid ikke alltid like intens. Også ubehag eller murring i nyreregionen uten utstråling kan være tegn på nyrestein. I noen tilfeller medfører nyrestein at det oppstår infeksjon, og da kan det foreligge feber. http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/kirurgi/nyrestein-en-oversikt-2593.html
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #17 Skrevet 8. januar 2017 Legen sa ikke noe om nyrestein. Bare at det går så mye alt mulig som kan gi lignende symptomer som jeg beskrev men ble det verre måtte jeg komme igjenn. Måtte få i meg mye surt🤔
Gjest Axl Rose Skrevet 12. januar 2017 #18 Skrevet 12. januar 2017 (endret) Nå er det torsdag, har fortsatt vond og i dag spydde jeg. Er så kvalm.. Legene finner ikke ut en dritt. Går ikke an å tro på leger mer. Faen og! Endret 12. januar 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #19 Skrevet 12. januar 2017 10 minutter siden, Bootyhunter skrev: Nå er det torsdag, har fortsatt vond og i dag spydde jeg. Er så kvalm.. Legene finner ikke ut en dritt. Går ikke an å tro på leger mer. Faen og! Huffda, hva sa de i dag? Blir du ikke henvist videre? Anonymkode: 1d566...2ae
Gjest Bossa Nova Skrevet 12. januar 2017 #20 Skrevet 12. januar 2017 Du får bare la det gå over av seg selv. Og så må du begynne å vaske hendene oftere så du ikke blir så lett smittet av virus i fremtiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå