Pringle Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Kom over denne videoen: Kun en av damene virker beruset på meg (hun blonde som fniser). Ingen av dem snøvler eller snakker usammenhengende. Kan man skjule alkoholpåvirkning så godt? Er det noen "opplagte" tegn jeg bare ikke ser?
Teriyaki Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Noen snakker mer snøvlete enn andre. Når jeg er full så får jeg en skikkelig stygg stemme, men snakker relativt tydelig. Men kanskje de egentlig bare er brisen?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 De fleste snakker nok relativt tydelig når de har inntatt alkohol. Kommer nok litt an på mengdene, er sikker på at folk som er veldig fulle snøvler litt mer enn de som er brisen eller godt brisen :-) Anonymkode: c826c...0fb
WubWub Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Jeg syntes de fremstår som ganske fulle og fjasete. Man trenger ikke nødvendigvis snøvle av promille 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Det synes ikke på meg at jeg er full. Jeg kan være stupfull, og ingen legger merke til det før jeg pluselig snubler på flatt gulv Ikke sjangler jeg først, ikke snøvler jeg, ikke blir jeg dårlig. Anonymkode: d40cb...d56
Atea Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Så ikke hele videoen, men samtlige virket påvirket. Blank i øynene og litt never mind.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå