Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 28 år, som har slitt med veldig dårlig selvtillit i sosiale settinger i mange år.( jeg gikk hos psykolog i over 3år, men hun sa i 2013 at jeg ikke trenger det lenger ) men i 2016 begynte angsten å komme sånn sakte tilbake .  Jeg har problemer med å gå på skole og jobb - men sliter meg gjennom det dag for dag. Akkurat nå er jeg inne i en svært vanskelig periode, og jeg har lyst til å gi opp studiene. Har gitt opp både studier og jobb tidligere, så jeg vet at dette bare gjør meg deprimert. Likevel føles det helt umeneskelig at jeg skal gå slik jeg gjør nå. Jeg sover ikke om natten fordi jeg gruer meg sånn til å gå på jobb/studier, når jeg er der føler jeg meg så ensom og synes alle andre snakker og har det hyggelig, mens jeg alltid ønsker meg vekk. Jeg har store problemer med å bli kjent med nye menneske så lett å bare gå bort til noen å begynne å prate med de. Jeg var ganske sikker på åssen utdanning jeg ville gå men nå er jeg så usikker på om jeg går den rette veien??  

Noen som har tips eller råd på hva jeg kan gjøre eller hvordan jeg skal trene på sosiale angsten ? Vil ikke ha det sånn :-/ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...