Gå til innhold

Kvalm av salat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg spiste akkurat en salat hvor jeg hadde agurk, ost, paprika og tomat oppi. Jeg reagere ikke på noen av delene ettersom jeg har spist dem hver for seg før. Men da jeg hadde spist omtrent halvparten av salaten følte jeg meg kvalm og klarte ikke fullføre den. Jeg er fortsatt kvalm og føler for å kaste opp. Er dette normalt? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig du brygger på noe. Håper du vasket det først,hvis ikke kan du bli kvalm

Anonymkode: ed613...300

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Kaktuser skrev:

Hei.

Jeg spiste akkurat en salat hvor jeg hadde agurk, ost, paprika og tomat oppi. Jeg reagere ikke på noen av delene ettersom jeg har spist dem hver for seg før. Men da jeg hadde spist omtrent halvparten av salaten følte jeg meg kvalm og klarte ikke fullføre den. Jeg er fortsatt kvalm og føler for å kaste opp. Er dette normalt? 

Det er litt rart om det skulle være salaten, siden du ble dårlig MENS du spiste den. Hvis det smitte i salaten så tar det som regel noen timer før sykdom slår ut. Jeg tror heller at det er tilfeldig, at du brygger på noe i utgangspunktet og tilfeldigvis ble det verre når du spiste.

• Liker 1
Skrevet

Ja, salaten din var sikkert giftig. Nå dør du.

Skrevet
På 6.1.2017 den 19.21, AnonymBruker skrev:

Mulig du brygger på noe. Håper du vasket det først,hvis ikke kan du bli kvalm

Anonymkode: ed613...300

Jeg hadde vasket den godt før jeg spiste den. 

AnonymBruker
Skrevet
På 6. januar 2017 den 17.38, Kaktuser skrev:

Hei.

Jeg blir kvalm av ost i salat. Om det er normalt eller ikke vet jeg ikke. Men jeg blir det. 

Anonymkode: c2fc4...7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...