Gjest Carina Maria Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 jeg har merket meg en blogger som kaller seg for synske peggy og hun blogget så fine bilder av hundene sine og hadde et viktig innlegg om dyr og nyttårs aften og hun fikk noen saklige og fine kommentarer. sånn helt plutselig oppstår det krangling, dritt slenging og beskyldninger fra en anonym mot dem som kommenterte på bloggen til denne synske peggy. jeg blei sjokka jeg og som jeg skjønte visste dem synske peggy og dem som skrev kommentarer hvem den anoyme var. det blogg innlegget til synske peggy var en bra innlegg om dyr og nyttårs aften og da skal anonyme troll ikke ødelegge for en blogger? det den anonyme hadde skrevet var på barne skole nivå men jeg skjønte at den anonyme var en voksen. eier ikke anonyme lesere respekt for bloggere? jeg bare lurer for jeg syns synd på synske peggy og synske peggy har ikke blogget så masse den siste tiden. hun har blogget bilder av dyrene sine og noen natur bilder.
smalls Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Aldri hørt om Synske Peggy før. Er det verdt å klikke seg inn? 1
Gjest ricecrispies Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Aldri hørt om jeg heller. Er det verdt å lese?
Gjest Carina Maria Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 52 minutter siden, ricecrispies skrev: Aldri hørt om jeg heller. Er det verdt å lese? bloggen er en helt okai blogg og lese litt kjedelig når ikke bloggen blir oppdatert hver dag.
Gjest Carina Maria Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 54 minutter siden, smalls skrev: Aldri hørt om Synske Peggy før. Er det verdt å klikke seg inn? bloggen er en grei blogg men blogg eier blogger i perioder men det er ikke noe galt med den.
Infinity Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Nei, ikke verdt å klikke seg inn på. I det kommentarfeltet var det mye krangling ja, men jeg forstod ikke en dritt.. Helt uforståelige setninger i hytt og pine. Gadd ikke lese hele krangelen. Gjesp. 2
smalls Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 3 timer siden, Carina Maria skrev: bloggen er en grei blogg men blogg eier blogger i perioder men det er ikke noe galt med den. Ok.
lunalee Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 Aldri hørt om denne bloggen, så måtte ta en titt... Haha, det kommentarfeltet - hva VAR det for noe!? Virker på meg som det er noen damer på bygda som har litt lite å drive med. 4
Lapper Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 15 timer siden, ricecrispies skrev: Aldri hørt om jeg heller. Er det verdt å lese? Er ikke verdt og ofre 2 min på den bloggen. Er 2 bloggere jeg ikke kaster bort tiden min på og peggy er den ene 1
smalls Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 (endret) Måtte inn for å se i kommentarfeltet og herregud! Jeg begynte å tenke på da jeg var 14 og krangla med folk på MSN. Hvor gamle er disse kjerringene? Hjelpes, blir flau på de sine vegne! Endret 7. januar 2017 av smalls 5
Gjest Carina Maria Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 2 timer siden, smalls skrev: Måtte inn for å se i kommentarfeltet og herregud! Jeg begynte å tenke på da jeg var 14 og krangla med folk på MSN. Hvor gamle er disse kjerringene? Hjelpes, blir flau på de sine vegne! jeg skjønner ikke vitsen og komme som annonym inn til en annen blogger og begynne og skrive usaklige kommentaret og jeg har forståelse for at blogg eier reagerer. det ville jeg også ha gjort viss jeg hadde blogg. jeg mener det er det anonyme som dummer seg ut.
Honey Dew Skrevet 7. januar 2017 #15 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, Carina Maria skrev: jeg skjønner ikke vitsen og komme som annonym inn til en annen blogger og begynne og skrive usaklige kommentaret og jeg har forståelse for at blogg eier reagerer. det ville jeg også ha gjort viss jeg hadde blogg. jeg mener det er det anonyme som dummer seg ut. Riktig. Det var jo hun som begynte å skrive stygge kommentarer på et innlegg som handlet om hunder og fyrverkeri. Hvorfor hun gikk inn der for å skrive stygge ting og bare krangle, fatter jeg ikke. Det beste synskepeggy og de andre damene der inne burde gjort, var å la være å svare henne samt slette kommentarene hennes. Skjønner ikke at de gidder det der.
Gjest Carina Maria Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Riktig. Det var jo hun som begynte å skrive stygge kommentarer på et innlegg som handlet om hunder og fyrverkeri. Hvorfor hun gikk inn der for å skrive stygge ting og bare krangle, fatter jeg ikke. Det beste synskepeggy og de andre damene der inne burde gjort, var å la være å svare henne samt slette kommentarene hennes. Skjønner ikke at de gidder det der. enig i at det beste er og overse den anonyme men det er lettere sagt enn gjort for den bloggern som får sånne kommentarer på bloggen sin. viss jeg hadde hatt blogg ville jeg slettet sånne kommentarer med en gang. også på et harm løst innlegg som handlet om hunder og fyrverkeri hva var motivet til den anonyme det lurer jeg på. jeg ser at hun synske peggy har skrevet to nye innlegg og det ene innlegget er det bidle av hundene hennes. dem er søte ass.
fuglekvitter__ Skrevet 7. januar 2017 #17 Skrevet 7. januar 2017 (endret) 20 timer siden, smalls skrev: Aldri hørt om Synske Peggy før. Er det verdt å klikke seg inn? Det har aldri jeg hørt om heller, men noen skriver om slike synske ting på religionsforumet. Endret 7. januar 2017 av fuglekvitter__
fuglekvitter__ Skrevet 7. januar 2017 #18 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, Carina Maria skrev: jeg skjønner ikke vitsen og komme som annonym inn til en annen blogger og begynne og skrive usaklige kommentaret og jeg har forståelse for at blogg eier reagerer. det ville jeg også ha gjort viss jeg hadde blogg. jeg mener det er det anonyme som dummer seg ut. Enig, men det er skrevet overalt. På facebook, etc, etc. Ta skjermpdump eller prt sc og vis det til den som skriver det og spør om hvorfor de føler for å ytre seg sånn?
Gjest Carina Maria Skrevet 7. januar 2017 #19 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev: Det har aldri jeg hørt om heller, men noen skriver om slike synske ting på religionsforumet. jeg tror hun er klar synt og ikke synsk og som jeg vet er det forskjell på og være klar synt og synsk http://amed.no/10734-2/ hun skrev mye om det dem første årene da hun begynte og blogge men ikke nå.
Mari Y Skrevet 7. januar 2017 #20 Skrevet 7. januar 2017 22 timer siden, Carina Maria skrev: jeg har merket meg en blogger som kaller seg for synske peggy og hun blogget så fine bilder av hundene sine og hadde et viktig innlegg om dyr og nyttårs aften og hun fikk noen saklige og fine kommentarer. sånn helt plutselig oppstår det krangling, dritt slenging og beskyldninger fra en anonym mot dem som kommenterte på bloggen til denne synske peggy. jeg blei sjokka jeg og som jeg skjønte visste dem synske peggy og dem som skrev kommentarer hvem den anoyme var. det blogg innlegget til synske peggy var en bra innlegg om dyr og nyttårs aften og da skal anonyme troll ikke ødelegge for en blogger? det den anonyme hadde skrevet var på barne skole nivå men jeg skjønte at den anonyme var en voksen. eier ikke anonyme lesere respekt for bloggere? jeg bare lurer for jeg syns synd på synske peggy og synske peggy har ikke blogget så masse den siste tiden. hun har blogget bilder av dyrene sine og noen natur bilder. Ingenting overraskende. Er ikke noe nytt at en del folk er idioter på nett. 1
Anbefalte innlegg