Gå til innhold

Jeg fryser ALLTID!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her sitter jeg med ullsokker, stillongs, bukse og 2 ullgensere på meg. Det er 2 grader ute og ca 25 grader inne. Jeg fryser dag og natt, spesielt etter at jeg brakk skuldra for 3 uker siden og ikke er så fysisk aktiv. Jeg tar kortison 12,5 mg hver morgen pga binyrebarksvikt. Er det noen her inne med samme sykdom, evt erfaring med å alltid fryse? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fryser konstant, men ofte når jeg fryser tar jeg meg et langt bad eller dusj og går å legger meg naken i senga. Min erfaring er at det ikke hjelper å ta på ull om man er iiiis kald, for jeg føler selv at kunden bare blir i klæra. Kle av deg å legg deg under pledd/dyne. 

Anonymkode: 0d29e...fc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk stoffskiftet begge to:P

Anonymkode: 35a29...113

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For når ts har binyrebarksvikt er det sikkert ingen som har sjekekt stoffskiftet hennes :balltre:

Anonymkode: a4e59...3af

• Liker 1
Skrevet

Jeg har erfart at jeg det hjelper lite å kle seg inn om du allerede er gjennomfrossen. Da kler du fort inn kulden og stenger varmen ute. Ta deg en god varm dusj/bad. Og få varme i deg. Også kler du deg godt. Og legger deg under et pledd. Og fyr i vedovn om du har. Mye bedre og lun varme. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For når ts har binyrebarksvikt er det sikkert ingen som har sjekekt stoffskiftet hennes :balltre:

Anonymkode: a4e59...3af

Venninne opplevde det, derav...

Skrevet (endret)

Har både dusjet, kledd meg i ull, to dyner og drukket varm kakao. Og stoffskiftet er normalt, nylig sjekket selvsagt. Har ikke mulighet til å fyre i vedovn da jeg har vannbåren varme i alle gulv og vedovn/peis ikke finnes i leiligheten. Jeg er normalvektig, ikke for tynn. 

Endret av Viking-girl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...