AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 på mandag begynte jeg å føle meg sliten og kraftløs i venstre arm, tenkte at det kom av at jeg hadde bært noen poser. dagen etter hadde jeg en nummen følelse og følte meg fortsatt kraftløs i den armen. ble jo engstelig og nervøs og begynte stadig å kjenne etter om den følelsen fortsatt var der og ble nok litt angstfull. i dag er armen fortsatt ikke bedre og den skjelver eller rister når jeg tar armen opp og beveger den nedover, men har også fått dette i høyre arm, bena, nakke og rygg. vanskelig og forklare men musklene rister når jge beveger leddene. kan fint bruke kroppen og er ikke kraftløs, har heller ikke smerter. har også følt meg ør i hodet og "rar" men har tenkt at det er angst for blir veldig urolig i kroppen av å tenke på dette og blir redd når jeg tenker kanskje det kan ligge alvorlig sykdom bak. tenker på å dra til legen, men det sitter litt langt inne og skal dra til legen med noe som kanskje "bare" er angst. noen her som har opplevd noe lignende Anonymkode: ace10...e92
Arabella Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Jeg har aldri opplevd noe sånt, så jeg har ingen råd. Men jeg synes absolutt du skal gå til lege. Det virker skummelt dette, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Har du en historikk med helseangst? Anonymkode: d9292...88a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du en historikk med helseangst? Anonymkode: d9292...88a ja jeg har slitt litt med angst for å få alvorlige sykdommer men den har aldri vært så overveldende som nå. alltid klart å legge tankene over på noe annet. men har de siste uke vært angstfull vær dag. har jo tenkt at kroppen nå er sliten etter å vært spent så lenge. har merket at jeg biter tennene sammen når jeg er urolig. symptomene som jeg skrev ovenfor blir mildere når jeg er helt rolig men ikke borte. Anonymkode: ace10...e92
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 En venninne opplevde nummenhet i armen. Det viste seg å være slag. Reis til legen. Dette er ingenting å spøke med! Anonymkode: 1dd73...1e2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En venninne opplevde nummenhet i armen. Det viste seg å være slag. Reis til legen. Dette er ingenting å spøke med! Anonymkode: 1dd73...1e2 er ikke redd for at det er, slag vet godt hvordan det kan utarte seg og hva det vanligste forløpe er og alderen min taler også for at det ikke er det. men skal ta en sjekk hos lege Anonymkode: ace10...e92
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 Hmmm. Jeg har selv hatt angst i mange år. Panikkangst og alt, men aldri har jeg vært forvirret i den forstand at jeg ikke har visst at jeg hadde angst. Angst merker man såpass tydelig vil jeg tro. Men ta en tur til legen du, og snakk kun med noen som vil forstå deg. Anonymkode: 0620d...3d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå