Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal på julebord i kveld, da skal jeg ha på meg en lang sort fløyelskjole med korte ermer og sorte sko.

Lurer på hva som passer best, lyse eller mørke strømper (strømpebukse)? Noen som har en formening om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler går fint så sant det ikke er hvite strømper - for det er ikke fint. Naturlig hudfargede/pudderfargede strømper, eller svarte er like bra

Skrevet

Jeg liker ikke svarte strømper, så ville uansett valgt hudfargete.

Skrevet

Bruker bare mørke strømper dersom jeg har langarmede plagg. Ellers ser det snodig ut synes jeg.

Skrevet
Jeg liker ikke svarte strømper, så ville uansett valgt udfargete.

Stum h også i skrift Arwen??? :ler: *klarte ikke å dy meg*

Skrevet

Stum h også i skrift Arwen??? :ler: *klarte ikke å dy meg*

:ler: :oops:

Skrevet

er også mest glad i hudfarget, selv om begge deler går greit så ville jeg altså valgt hudfarget om det var meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar! Tror jeg går for lyse/hudfargete da, siden jeg har bare armer liksom. Eller dvs. det blir lysebrune, har ikke så lysere.

Skrevet
Jeg liker ikke svarte strømper' date=' så ville uansett valgt hudfargete.[/quote']

Enig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Strømpebukser er også "kjærring" til fest.

Stay-ups eller strømper/hofteholder er IN.

Skrevet
Strømpebukser er også "kjærring" til fest.

Stay-ups eller strømper/hofteholder er IN.

Kommer litt an på hvor tettsittende kjole man har da. Strømpeholdere eller kant fra stay-ups som vises gjennom kjolen er talentløst. Jeg går forøvrig uten strømper så sant jeg har mulighet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har desverre ikke lår som passer i strømper.. De må jo være litt stramme for å sitte, og når lårene ikke er så stramme at det gjør noe så.. tyter det ut på toppen. IKKE lekkert nei. Derfor strømpebukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...