AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #61 Del Skrevet 6. januar 2017 11 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg må nok ærlig talt innrømme at jeg ikke søker meg inn på KG for å gå inn i dype intellektuelle samtaler. Det bruker jeg helt andre arenaer til. Du har langt høyere tanker og forventninger om KG enn hva jeg har. Derfor lar jeg meg heller ikke provosere av at andre fjaser eller flørter. Nei, det har jeg forstått. Men det er mange av oss som faktisk ønsker dype intellektuelle samtaler - eller på denne delen av forum; å være til hjelp for andre - så kunne du da være så vennlig å respektere det? Ved å heller delta i telletråder eller sosialt snakk? Litt av problemet tror jeg er at enkelte ramler inn og ikke forstår alvoret, og så begynner de å fnise. Her i denne tråden har det først vært nokså stor enighet før denne plutselig eksploderte i "Jo la oss flørte!" fra de som enten ikke forstod tråden eller forstod den, følte seg truffet, og på en klønete måte forsøkte å snakke seg ut av det. Anonymkode: c5322...228 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. januar 2017 #62 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det har jeg forstått. Men det er mange av oss som faktisk ønsker dype intellektuelle samtaler - eller på denne delen av forum; å være til hjelp for andre - så kunne du da være så vennlig å respektere det? Ved å heller delta i telletråder eller sosialt snakk? Litt av problemet tror jeg er at enkelte ramler inn og ikke forstår alvoret, og så begynner de å fnise. Her i denne tråden har det først vært nokså stor enighet før denne plutselig eksploderte i "Jo la oss flørte!" fra de som enten ikke forstod tråden eller forstod den, følte seg truffet, og på en klønete måte forsøkte å snakke seg ut av det. Anonymkode: c5322...228 Du beviser i uthevingen hvorfor jeg ikke tar KG særlig seriøst; du bruker personangrep og karakteristikker , stråmenn og viser dårlig debattskikk, for å undergrave og kritisere de i denne tråden som var uenig med deg. Kommer du på et diskusjonsforum må du tåle diskusjon og forsøke å forholde deg til tema. Noen var uenig med tema her, og de diskuterte. Du synker til det nivået at du går etter dem som personer, ilegger dem følelser du ikke vet om de har osv. Det er ufattelig ironisk at du hever degselv så høyt over "flørting og fjas" fordi du vil ha "bedre kvalitet" på forumet, men synker til å bruke de laveste og dårligste debattskikkene som finnes. Uansett, jeg skal pelle meg ut av denne surpomp og sutre tråden, og inn i en mer positiv og flørtende en. Goood helg !! Endret 6. januar 2017 av noe tilfeldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #63 Del Skrevet 6. januar 2017 3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Du beviser i uthevingen hvorfor jeg ikke tar KG særlig seriøst; du bruker personangrep og karakteristikker , stråmenn og viser dårlig debattskikk, for å undergrave og kritisere de i denne tråden som var uenig med deg. Kommer du på et diskusjonsforum må du tåle diskusjon og forsøke å forholde deg til tema. Noen var uenig med tema her, og de diskuterte. Du synker til det nivået at du går etter dem som personer, ilegger dem følelser du ikke vet om de har osv. Det er ufattelig ironisk at du hever degselv så høyt over "flørting og fjas" fordi du vil ha "bedre kvalitet" på forumet, men synker til å bruke de laveste og dårligste debattskikkene som finnes. Uansett, jeg skal pelle meg ut av denne surpomp og sutre tråden, og inn i en mer positiv og flørtende en. Goood helg !! Samliv og kjærlighetsrelasjoner er såvidt jeg har fått det med meg ikke for hverken sosialt snakk eller for de store diskusjonene/generaliseringene, men for tips og råd for de som sliter med noe eller har gode råd til andre. Jeg bryr meg ikke om hvorfor dere tenker eller mener som dere gjør, eller hva du mener om meg. Jeg registrerer bare at dere helst vil flørte (og nå også krangle) og jeg synes det er kjip og usosial oppførsel. Dersom dere klarer å holde dere til å flørte inne på sosialt snakk er det mer enn godt nok for meg. Og sikkert også for de som startet tråden og som kjente igjen det som står i HI. God helg! Anonymkode: c5322...228 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #64 Del Skrevet 6. januar 2017 5 timer siden, canacas skrev: Litt usikker på om jeg skal føle meg truffet eller ei. Jeg ble jo tross alt bruker for bare litt over 1 år siden. Men tilbragte den første halvdelen utelukkende på Rampelys da. Men ja, det hender jo jeg flørter. Men det hender jeg er ufin og. Hmmm, jeg tror jeg skjønner hva dere mener - samtidig så forstår jeg ikke helt problemet. Dere skulle bare visst hva som skjer på pm'en min!! Jeg svarer jeg. Siden du spør Jeg anser deg som en av de verste fjaserne og du avsporer diskusjon etter diskusjon med internt vas som burde tas på pm. Det er irriterende når tre nye sider i en engasjerende tråd bare er uinteressant pjatt mellom deg og to andre brukere. Anonymkode: 34547...3e0 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 6. januar 2017 #65 Del Skrevet 6. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg svarer jeg. Siden du spør Jeg anser deg som en av de verste fjaserne og du avsporer diskusjon etter diskusjon med internt vas som burde tas på pm. Det er irriterende når tre nye sider i en engasjerende tråd bare er uinteressant pjatt mellom deg og to andre brukere. Anonymkode: 34547...3e0 Ok, jeg kjenner ikke helt igjen dette. Kan du refreshe minnet mitt med noen eksempler? (Jeg spør seriøst). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #66 Del Skrevet 6. januar 2017 2 minutter siden, canacas skrev: Ok, jeg kjenner ikke helt igjen dette. Kan du refreshe minnet mitt med noen eksempler? (Jeg spør seriøst). Jeg skal prøve å finne noen senere etter jobb Jeg flørtet og fjaset på et annet forum og jeg merket det heller ikke før noen sa fra så jeg syns det er fint du tar det alvorlig Anonymkode: 34547...3e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 6. januar 2017 #67 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal prøve å finne noen senere etter jobb Jeg flørtet og fjaset på et annet forum og jeg merket det heller ikke før noen sa fra så jeg syns det er fint du tar det alvorlig Anonymkode: 34547...3e0 Alvorlig er kanskje feil ord. Seriøst ja. Om mine innlegg støter noen eller på noen måte er uønsket må jeg jo ta det til etterretning og revurdere min deltagelse her. Jeg er da voksen nok til å ta til meg kritikk. At jeg er en av "de verste fjaserne" tar jeg som et sjokk og overraskelse. Endret 6. januar 2017 av canacas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #68 Del Skrevet 6. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Samliv og kjærlighetsrelasjoner er såvidt jeg har fått det med meg ikke for hverken sosialt snakk eller for de store diskusjonene/generaliseringene, men for tips og råd for de som sliter med noe eller har gode råd til andre. Jeg bryr meg ikke om hvorfor dere tenker eller mener som dere gjør, eller hva du mener om meg. Jeg registrerer bare at dere helst vil flørte (og nå også krangle) og jeg synes det er kjip og usosial oppførsel. Dersom dere klarer å holde dere til å flørte inne på sosialt snakk er det mer enn godt nok for meg. Og sikkert også for de som startet tråden og som kjente igjen det som står i HI. God helg! Anonymkode: c5322...228 Hva med å bare la være å lese innleggene til de som flørter og fjaser? Det er ikke særlig vanskelig. Nå slår dere bare ned på de som er litt mer sosiale utover det som er normalt. Ser ikke helt skaden som blir gjort av det. Anonymkode: baa0f...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #69 Del Skrevet 6. januar 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Alvorlig er kanskje feil ord. Seriøst ja. Om mine innlegg støter noen eller på noen måte er uønsket må jeg jo ta det til etterretning og revurdere min deltagelse her. Jeg er da voksen nok til å ta til meg kritikk. Slik jeg ser det og opplever det, så er du en av de som tar ting til etterretning når noen sier fra, og her i tråden er du også den som tar i mot kritikk på en voksen måte Anonymkode: c5322...228 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #70 Del Skrevet 6. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med å bare la være å lese innleggene til de som flørter og fjaser? Det er ikke særlig vanskelig. Nå slår dere bare ned på de som er litt mer sosiale utover det som er normalt. Ser ikke helt skaden som blir gjort av det. Anonymkode: baa0f...d8b Fordi det finnes så mange rom her inne for tant og fjas, samt at det ødelegger for de som lurer på noe på de mer alvorlige delene av forumet, når man stadig må bla side opp og side med med kurtise. Ser ikke helt vitsen med å krangle på dette, for å være ærlig.. Anonymkode: c5322...228 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #71 Del Skrevet 6. januar 2017 4 minutter siden, canacas skrev: Alvorlig er kanskje feil ord. Seriøst ja. Om mine innlegg støter noen eller på noen måte er uønsket må jeg jo ta det til etterretning og revurdere min deltagelse her. Jeg er da voksen nok til å ta til meg kritikk. At jeg er en av "de verste fjaserne" tar jeg som et sjokk og overraskelse. Du skriver mye bra også du Canacas. Jeg misliker deg absolutt ikke. Anonymkode: 34547...3e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #72 Del Skrevet 6. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det gjelder også for personer av samme kjønn (selvfølgelig). Anonymkode: 28504...60b Ja, jeg tror @Overrasket misforsto litt der. Vi snakket mer om denne " du er fiiin, nei du er fiiinere "pjattingen mellom visse brukere av samme kjønn. Som har ingen plass i visse tråder å gjøre og som bare avsporer. Anonymkode: 95d87...a3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #73 Del Skrevet 6. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, for vi som er saklige er jo surpomper. Dere andre er de kule kidsa, vi er snerpene. Og selvfølgelig skal dere få lov til å ta over vårt fristed når som helst, det er bare å slå seg løs med hi-hi-ho-ho-ha-ha. I det virkelige liv behøver vi faktisk kunnskap og lærdom. Å spolere tilegnelsen av det på et kvinneforum, er å spolere store muligheter for kvinner. Anonymkode: c5322...228 Der sa du det. Vi trenger ikke deres hohihing og komikerinnlegg som overtar trådene som egentlig handler om saklige emner. Og det hjelper ikke at de sletter bruker etter å ha fått kritikk for å ha det gøy på bekostning av andre, opprette ny bruker, være saklig en kort periode, for så å gå tilbake til å være en som herper tråder igjen med å ha det gøy på bekostning av andre . Anonymkode: 95d87...a3e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #74 Del Skrevet 6. januar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det finnes så mange rom her inne for tant og fjas, samt at det ødelegger for de som lurer på noe på de mer alvorlige delene av forumet, når man stadig må bla side opp og side med med kurtise. Ser ikke helt vitsen med å krangle på dette, for å være ærlig.. Anonymkode: c5322...228 Du får vise til en tråd hvor en må bla side opp og ned. Dette virker for å være ærlig bare som sutring fordi du og enkelte må være vitne til at noen får eller har fått kontakt i noen av trådene. Jeg synes ikke synd i deg som må hoppe over noen innlegg av og til for at du skal få lese innleggene du interesser deg for. Slik har det alltid vært. Hvis forumet bare skulle vært saklig hele tiden hadde det blitt et kjedelig forum. Anonymkode: baa0f...d8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #75 Del Skrevet 6. januar 2017 6 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Det er mange ulike tråder her, alt ifra folk sin avføring, kjærlighetssorg, telletråder, kroppsbilde- tråder, religiøse og politiske tema. I de mer seriøse trådene har jeg aldri sett så mye flørting akkurat, og som sagt så kan du bidra til å "bedre kvaliteten" via å rapportere. De andre trådene er fjas. Dvs, mange kommer hit ikke bare for å diskutere saklig, de kommer hit nettopp for å fjase, tulle og underholde segselv. Det er en stor del av fellesskapet og samholdet her på KG. Du har jo en tendens ti å ødelegge nesten hver eneste seriøse tråd. Med å bryte inn med en unødvendig forsøk på en komisk kommentar. Som forøvrig ingen synes er morsom. Bare fordi noen av dine venner trykker liker betyr ikke det at dine kommentarer er smakelige. Anonymkode: 95d87...a3e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #76 Del Skrevet 6. januar 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg svarer jeg. Siden du spør Jeg anser deg som en av de verste fjaserne og du avsporer diskusjon etter diskusjon med internt vas som burde tas på pm. Det er irriterende når tre nye sider i en engasjerende tråd bare er uinteressant pjatt mellom deg og to andre brukere. Anonymkode: 34547...3e0 Jeg syns hun har forbedret seg i det siste? Bortsett fra i sånne Hvilken bruker ville du-tråder men de er ikke så engasjerende Forveksler du henne med hun brukeren på S? Anonymkode: e53db...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #77 Del Skrevet 6. januar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der sa du det. Vi trenger ikke deres hohihing og komikerinnlegg som overtar trådene som egentlig handler om saklige emner. Og det hjelper ikke at de sletter bruker etter å ha fått kritikk for å ha det gøy på bekostning av andre, opprette ny bruker, være saklig en kort periode, for så å gå tilbake til å være en som herper tråder igjen med å ha det gøy på bekostning av andre . Anonymkode: 95d87...a3e Nei, og jeg er helt enig med deg i innlegget fra første side hvor du skriver om små mobbegjenger hvor en sier noe morsomt på bekostning av andre og andre plusser og heier. Det er smakløst. Vi er kommet lengre enn ungdomsskolen. Anonymkode: c5322...228 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #78 Del Skrevet 6. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får vise til en tråd hvor en må bla side opp og ned. Dette virker for å være ærlig bare som sutring fordi du og enkelte må være vitne til at noen får eller har fått kontakt i noen av trådene. Jeg synes ikke synd i deg som må hoppe over noen innlegg av og til for at du skal få lese innleggene du interesser deg for. Slik har det alltid vært. Hvis forumet bare skulle vært saklig hele tiden hadde det blitt et kjedelig forum. Anonymkode: baa0f...d8b Ja, det er din mening. Mulig vi burde ta en avstemming, siden det tross alt - og heldigvis! - er flere enn meg som ergrer meg over nivået her inne. Anonymkode: c5322...228 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #79 Del Skrevet 6. januar 2017 Ja og er alltid de samme brukerne som går igjen i slike tråder. I "Hvem er penest på KG?" "Hvilken bruker vil du ha sex med? " "Hvem har best kropp?" "Hvilken bruker vil du gifte deg med?" Trådene er det alltid de samme som blir nevnt. Ser ikke helt poenget jeg. Utrolig mye klein flørting her ja Anonymkode: 4379a...f3e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #80 Del Skrevet 6. januar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo en tendens ti å ødelegge nesten hver eneste seriøse tråd. Med å bryte inn med en unødvendig forsøk på en komisk kommentar. Som forøvrig ingen synes er morsom. Bare fordi noen av dine venner trykker liker betyr ikke det at dine kommentarer er smakelige. Anonymkode: 95d87...a3e Som i denne tråden hvor jeg fikk høre at jeg nok mener det jeg mener fordi jeg trenger litt "loooove" selv. Jepp, det er jo selvfølgelig DERFOR jeg er her Anonymkode: c5322...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå