Gå til innhold

Flørting på KG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært her siden 2011 og synes det har vært sånn i alle år på KG.

Anonymkode: 3462a...c0a

Det var ikke så ille for et år siden. Det er mellom 5 og 10 ganske nye brukere som har overtatt hele KG med tøv og vas.

Anonymkode: 34547...3e0

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteniluka
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke så ille for et år siden. Det er mellom 5 og 10 ganske nye brukere som har overtatt hele KG med tøv og vas.

Det har vært like ille hele tiden skal jeg si deg. Gamle brukere er tilbake under nytt nick og fortsetter der de var den gang da.. Det er jo uunngåelig siden de bare er mennesker.

Men herlighet, de får da bare holde på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, perplexed skrev:

Bare hyggelig at du fikk den sangen på hjernen ;)

ligger i senga mi å nynner til den nå :humpe: tusen takk snuppa, diggeræ :yvonne:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til det. Noen av dem driver kun å fjaser og ingenting annet.

Anonymkode: a8710...2ef

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til det. Noen av dem driver kun å fjaser og ingenting annet.

Anonymkode: a8710...2ef

Det er virkelig utrolig irriterende. De kunne i det minste holdt seg inne på sosial prat og ikke dradd med seg fjaset overalt her inne.

Anonymkode: c5322...228

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RealWildOne
3 timer siden, Sonic skrev:

Jeg har tredd kondom over pcn som sikkerhetstiltak

Håper den ikke sprekker, det kan jo ha konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er enig. Det er totalt uinteressant. Jeg forstår ikke hvorfor disse brukerne tror at andre synes det er spennende at de tar over tråder med dette fjaset sitt.

Anonymkode: 28504...60b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Det er totalt uinteressant. Jeg forstår ikke hvorfor disse brukerne tror at andre synes det er spennende at de tar over tråder med dette fjaset sitt.

Cluet er vel å bry seg minst mulig om hva alle andre synes og mest mulig om seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg synes dere alle er fiiiiiine jeg!

Men seriøst, jeg har faktisk et par synsunkter på dette. For dere som vil ha kort-versjonen: 

Jeg synes flørting på KG er flott!

Jeg håper ingen blir støtt av det jeg sier nå, men vi nordmenn er jo litt snerpete når det kommer til flørting. Dersom to menn eller to kvinner tuller litt usaklig med hverandre er det ingen som løfter et øyebryn. Så fort en mann og dame gjør det samme blir det det sett på som flørting, noe sååå ekkelt og at man kupper tråder og bråker. Ute i det virkelig liv også har nordmenn veldig snevre grenser for hva som er flørting når menn og damer kommuniserer. Så jeg som mann kan bare slippe unna med å tulle/skravle litt med andre menn. Gjør jeg det med kvinner er jeg en upålitelig, flørtende rundbrenner! (Noe jeg faktisk ikke er, forresten). 

Så er det nå sånn at KG har mange flotte folk. Det er fakta. Jada, jeg vet at hver dag er det noen som sier "Jeg kunne ALDRI gått ut med en mann fra KG!!". Vet du hva? Det er helt greit. Jeg skal ikke tvinge på dere preferanser. Men det er ingen grunn til å undervurdere at folk kan finne hverandre på KG. For meg har mulighetene vært der i den korte tiden jeg har vært på KG, men jeg har selv faktisk ikke møtt noen ansikt til ansikt fra KG. Det har vært forskjellige omstendigheter rundt det, f.eks. var/er en fantastisk kvinnelig bruker som skilte seg ut opptatt. Det er greit, jeg får ikke gjort så mye med med det, slike hindringer støter man på i den faktiske verden også. For KG er nettopp det, det består av helt fine folk fra en ellers litt skremmende verden, og noen her finner hverandre. Er det egentlig så farlig?

Så har vi i det siste sett den andre enden av skalaen. Sinne, uvilje, aggresjon og krangel. Tro meg, i 12 av 10 tilfeller vil jeg heller lese om at brukere liker hverandre veeeeeldig godt, enn at de ikke kan fordra hverandre. Så i det store og det hele synes jeg flørting/interaksjon med glimt i øyet og et lurt smil gjør KG til et bedre sted. Ja faktisk, jeg oppfordrer flere til å legge lokk på snerpetheten og flørte litt oftere. 

Som bestemoren min pleide å si: En god flørt, Overrasket, DET forlenger livet. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Overrasket skrev:

Men seriøst, jeg har faktisk et par synsunkter på dette. For dere som vil ha kort-versjonen: 

Jeg håper ingen blir støtt av det jeg sier nå, men vi nordmenn er jo litt snerpete når det kommer til flørting. Dersom to menn eller to kvinner tuller litt usaklig med hverandre er det ingen som løfter et øyebryn. Så fort en mann og dame gjør det samme blir det det sett på som flørting, noe sååå ekkelt og at man kupper tråder og bråker. Ute i det virkelig liv også har nordmenn veldig snevre grenser for hva som er flørting når menn og damer kommuniserer. Så jeg som mann kan bare slippe unna med å tulle/skravle litt med andre menn. Gjør jeg det med kvinner er jeg en upålitelig, flørtende rundbrenner! (Noe jeg faktisk ikke er, forresten). 

Så er det nå sånn at KG har mange flotte folk. Det er fakta. Jada, jeg vet at hver dag er det noen som sier "Jeg kunne ALDRI gått ut med en mann fra KG!!". Vet du hva? Det er helt greit. Jeg skal ikke tvinge på dere preferanser. Men det er ingen grunn til å undervurdere at folk kan finne hverandre på KG. For meg har mulighetene vært der i den korte tiden jeg har vært på KG, men jeg har selv faktisk ikke møtt noen ansikt til ansikt fra KG. Det har vært forskjellige omstendigheter rundt det, f.eks. en fantastisk kvinnelig bruker som skilte seg ut var/er. opptatt. Det er greit, jeg får ikke gjort så med med det, slike hindringer støter man på i den faktiske verden også. For KG er nettopp det, det består av helt fine folk fra en ellers litt skremmende verden, og noen her finner hverandre. Er det egentlig så farlig?

Så har vi i det siste sett den andre enden av skalaen. Sinne, uvilje, aggresjon og krangel. Tro meg, i 12 av 10 tilfeller vil jeg heller lese om at brukere liker hverandre veeeeeldig godt, enn at de ikke kan fordra hverandre. Så i det store og det hele synes jeg flørting/interaksjon med glimt i øyet og et lurt smil gjør KG til et bedre sted. Ja faktisk, jeg oppfordrer flere til å legge lokk på snerpetheten og flørte litt oftere. 

Ta det heller på PM eller i pjattetråder. De færreste synes vel at flørting er ekkelt. Folk har bare ikke en interesse av å bli slukt inn i kosemoseprat mellom to brukere.  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det heller på PM eller i pjattetråder. De færreste synes vel at flørting er ekkelt. Folk har bare ikke en interesse av å bli slukt inn i kosemoseprat mellom to brukere.  

Der er vi nok uenige. Så fort det gjelder mann og dame er det mange som ser på litt munterhet som nettopp noe ekkelt. Alt i alt synes jeg vi tar KG så ALTFOR seriøst. Det er jo egentlig latterlig at et webforum blir noe alvorlig, seriøst og høytidelig. Jeg synes vi trenger å ta masse mer med et smil, og lang mindre veldig seriøst. (Unntatt tråder/innlegg om noen åpenbare temaer). 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Overrasket skrev:

Der er vi nok uenige. Så fort det gjelder mann og dame er det mange som ser på litt munterhet som nettopp noe ekkelt. Alt i alt synes jeg vi tar KG så ALTFOR seriøst. Det er jo egentlig latterlig at et webforum blir noe alvorlig, seriøst og høytidelig. Jeg synes vi trenger å ta masse mer med et smil, og lang mindre veldig seriøst. (Unntatt tråder/innlegg om noen åpenbare temaer). 

Nei, det gjelder også for personer av samme kjønn (selvfølgelig).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såfremt man ikke kupper en tråd så er det vel positivt at brukere liker hverandre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo så typisk norsk da synes jeg, enten det er KG, skolen eller jobb. Mobbing, hets og ubrukelig mellommenneskelig oppførsel går man veldig langt i å tolerere og snur lett ryggen til, men så fort det er noe som er i nærheten av å se ut til at menn og damer morer seg med et smil på lur, DA skal man sette foten ned. :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Dessuten er det slitsomt å bli sett på som en man kan flørte med - også her inne. Jeg er her for å slippe unna flørt, men også her er de en del menn som leser meg som om jeg er kvinne de kan prøve seg på, og ikke som om det jeg sier er interessant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, WubWub skrev:

Såfremt man ikke kupper en tråd så er det vel positivt at brukere liker hverandre?

Veldig positivt. Men det er forskjell på å like og på å flørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veldig positivt. Men det er forskjell på å like og på å flørte.

Så mye sinne og angrep som det er på forum generelt så har man bare godt av litt kjærlighet og varme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
34 minutter siden, Overrasket skrev:

Så er det nå sånn at KG har mange flotte folk. Det er fakta. Jada, jeg vet at hver dag er det noen som sier "Jeg kunne ALDRI gått ut med en mann fra KG!!". Vet du hva? Det er helt greit. Jeg skal ikke tvinge på dere preferanser. Men det er ingen grunn til å undervurdere at folk kan finne hverandre på KG. For meg har mulighetene vært der i den korte tiden jeg har vært på KG, men jeg har selv faktisk ikke møtt noen ansikt til ansikt fra KG. Det har vært forskjellige omstendigheter rundt det, f.eks. var/er en fantastisk kvinnelig bruker som skilte seg ut opptatt. Det er greit, jeg får ikke gjort så mye med med det, slike hindringer støter man på i den faktiske verden også. For KG er nettopp det, det består av helt fine folk fra en ellers litt skremmende verden, og noen her finner hverandre. Er det egentlig så farlig?

Tusen tusen takk for tidenes beste innlegg på lenge. Dette med å tillate seg å flørte i det daglige uten at det automatisk ligger noe seksuelt i det har jeg terpet på utallige ganger her inne på kg (og ellers i det virkelige liv) Hurra for flørtig!!! så får surpompene bare irritere seg

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...