AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Del Skrevet 5. januar 2017 Flere som syns det er kleint med all flørtingen rundt på forumet? Det er koselig med de som finner hverandre her men kan de ikke flørte på pm og i skravletråder? De samme kosemosebrukerne tar over alle tråder med kleine interne samtaler. Du er fiiiiin da. Nei du er fiiiin. Åsså hu andre. Hu er fiiin. Dere er fiiine. Nei dere er fiiine. Anonymkode: e53db...403 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 5. januar 2017 #2 Del Skrevet 5. januar 2017 Du er nå også litt fiiiin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Del Skrevet 5. januar 2017 Er som en diger fuck-fest. Anonymkode: a75fc...ad6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Del Skrevet 5. januar 2017 Enig med deg, Ts. Det har tatt fullstendig overhånd - for lenge siden. Anonymkode: a8710...2ef 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sonic Skrevet 5. januar 2017 #5 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg har tredd kondom over pcn som sikkerhetstiltak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Del Skrevet 5. januar 2017 9 minutter siden, Sonic skrev: Jeg har tredd kondom over pcn som sikkerhetstiltak Smart... Hmm.. vanskelig å kontrollere seg når det er så mange lekre mannebein her. Anonymkode: d6f18...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 5. januar 2017 #7 Del Skrevet 5. januar 2017 Kommer an på situasjonen. Om noen kupper en tråd om politikk pga kjærlighet så ville jeg trykket på "rapport" knappen. Om det skjer i en sosial tråd derimot så ville jeg bare syntes det var hyggelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #8 Del Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Kommer an på situasjonen. Om noen kupper en tråd om politikk pga kjærlighet så ville jeg trykket på "rapport" knappen. Om det skjer i en sosial tråd derimot så ville jeg bare syntes det var hyggelig Du er hyggelig Anonymkode: bbcf6...f79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 5. januar 2017 #9 Del Skrevet 5. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er hyggelig Anonymkode: bbcf6...f79 Elsker deg, du er fantastisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #10 Del Skrevet 5. januar 2017 Så har vi det gående. Anonymkode: a8710...2ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #11 Del Skrevet 5. januar 2017 Det synes jeg er fint. Det jeg synes er kvalmt er den lille mobbegjengen. Hvor hun ene synes det er greit å ha det gøy på bekostning av andre, mens de andre plusser og heier på. Anonymkode: 95d87...a3e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #12 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg har vært her siden 2011 og synes det har vært sånn i alle år på KG. Anonymkode: 3462a...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #13 Del Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Kommer an på situasjonen. Om noen kupper en tråd om politikk pga kjærlighet så ville jeg trykket på "rapport" knappen. Om det skjer i en sosial tråd derimot så ville jeg bare syntes det var hyggelig Så nettopp et eksempel i tråden om dårlige julegaver. Det er umulig å slippe unna dem Anonymkode: e53db...403 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #14 Del Skrevet 5. januar 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Elsker deg, du er fantastisk Elsker deg også, wuben min Kan ikke se for meg livet uten deg Anonymkode: bbcf6...f79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 5. januar 2017 #15 Del Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker deg også, wuben min Kan ikke se for meg livet uten deg Anonymkode: bbcf6...f79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 5. januar 2017 #16 Del Skrevet 5. januar 2017 Du er så fiiiiin du TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #17 Del Skrevet 5. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere som syns det er kleint med all flørtingen rundt på forumet? Det er koselig med de som finner hverandre her men kan de ikke flørte på pm og i skravletråder? De samme kosemosebrukerne tar over alle tråder med kleine interne samtaler. Du er fiiiiin da. Nei du er fiiiin. Åsså hu andre. Hu er fiiin. Dere er fiiine. Nei dere er fiiine. Anonymkode: e53db...403 Det er litt eldre mennesker som ikke hadde venner på videregående så de må late som her. Hvorfor ellers ikke gå pm som du sier.. Anonymkode: 5d98f...148 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #18 Del Skrevet 5. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt eldre mennesker som ikke hadde venner på videregående så de må late som her. Hvorfor ellers ikke gå pm som du sier.. Anonymkode: 5d98f...148 Hahaha! Godt poeng. Se på meg! Jeg har venner!!! Anonymkode: e53db...403 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #19 Del Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hahaha! Godt poeng. Se på meg! Jeg har venner!!! Anonymkode: e53db...403 Anonymkode: 5d98f...148 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #20 Del Skrevet 5. januar 2017 48 minutter siden, Sonic skrev: Jeg har tredd kondom over pcn som sikkerhetstiltak 😂😂👏🏻👏🏻 Anonymkode: 15637...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå