Gå til innhold

Svulst i magen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Hvergang jeg gjør en brå bevegelse eller trener så blir jeg utrolig kvalm og svimmel.

Vet noen hva det kan komme av? Jeg er ikke gravid. Heller ikke forkjølet. Må bare legge meg når det skjer.. kan det være en svulst? Føler for å kaste opp når jeg trener litt hardt. Har vært sånn i de siste dagene. Aldri hatt det før :/

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå og snakk med legen. Svulst i magen er det siste du skal tenke på. 

Anonymkode: 2483f...96f

AnonymBruker
Skrevet

Kan være mye forskjellig. Alt fra at du mangler noen næringsstoffer og vitaminer, til noe mer alvorlig. Men dette bør absolutt sjekkes av lege!

Anonymkode: 590a2...bb1

Skrevet

det er en god del ting det er mye mer sannsynlig at det er enn svulst i magen, men ingen her kan vite hva det er

• Liker 1
Skrevet

Hva tror du det kan være? Noen formening? Vet ingen av dere er leger. Men er veldig bekymret:( 

Skrevet

Høres mer ut som krystallsyken eller lavt blodtrykk.

Gjest Sugemerke
Skrevet (endret)

Lav jernnivå? Lav D vitamin? Lave andre vitaminnivåer? Spiser og drikker du nok? Lavt blodtrykk (kan komme av at du foreksempel drikker lite. Damer har oftere lavere blodtrykk en menn. Kan du foreksempel være gravid? Fører ofte til lavere blodtrykk).

Svulst i magen gir andre symptomer en du oppgir. Da ville du ofte hatt magesmerter, økende bukomfang, nedsatt matlyst etc. Her vil selvfølgelig symtpomene variere etter hvor i magen svulsten sitter, men svimmelhet er ikke en av de klassiske symtomene. Så svulst er ikke en av de tingene du trenger bekymre deg over. Jeg ville begynt med å sjekke jernnivå og jernlager, fått sjekket vitaminstatus, tatt blodtrykk osv hos fastlege og så tatt det videre derifra. 

Endret av Sugemerke
Skrevet
6 minutter siden, Minamemina skrev:

Hva tror du det kan være? Noen formening? Vet ingen av dere er leger. Men er veldig bekymret:( 

Du vet ikke om hvem som er hva her og derfor bør du snakke med en lege som kan undersøke deg

AnonymBruker
Skrevet

Omgangssyke?

Anonymkode: a08a2...9c2

Skrevet

Ingen her inne kan diagnostisere deg, uansett om de er lege eller ei.

Men det man kan si, er at som regel har magesmerter logiske forklaringer, og er sjelen alvorlige. Eneste du kan trøste deg med for øyeblikket, men ta kontakt med lege så fort du har mulighet. Det er bedre å bli undersøkt en gang for mye, enn en gang for lite. Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...