AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg har ADHD og har tatt Ritalin i mange år. Jeg har selvsagt rådført meg med lege om det jeg skal spørre om, og legen sier at det mest sannsynlig er bare en bivirkning. "Problemet" er at jeg har gått ned litt i vekt, og dermed har vi redusert dosen også. Likevel opplever jeg en litt ubehagelig bivirkning, og det er at det en kort stund siden inntak av kapselen blir stramt i brystet. Jeg får puste altså, men det kjennes en del tyngre ut. Det skal sies at jeg har angst fra før, og nå har jeg blitt meget OBS på denne kjipe bivirkningen. Det går over etter maks 1 time, og da er alt bare fryd og gammen. Det blir sikkert verre av at jeg stresser meg opp også, men tar meg selv i å bli redd for å kveles (noe som er min store angst fra før). Noen som vet om dette faktisk er en bivirkning? Og om noen har opplevd det samme selv? (PS: Om noen tenker å stenge tråden, så vil jeg bare understreke at legen er den som jeg stoler mest på uansett, så jeg vil ta alt med en klype salt og ikke stole blindt på KG. Ønsket er bare å høre om noen har hatt tilsvarende bivirkning). Anonymkode: 1d64c...cdc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Les på felleskatalogen.no eller pakningsvedlegget. Anonymkode: d1051...89a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå