candykiss Skrevet 5. januar 2017 #1 Del Skrevet 5. januar 2017 Leste på vg at han er siktet i en grov narkotikasak. Huff hadde virkelig sansen for han, han virket så sympatisk og ærlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 5. januar 2017 #2 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg syns egentlig at det ikke var spesielt sjokkerende... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 5. januar 2017 #3 Del Skrevet 5. januar 2017 Aner ikke hvem majonesen er. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. januar 2017 #4 Del Skrevet 5. januar 2017 Synes det er rart at de plastrer dette utover vg-nett med bilde og navn. Hvordan velger de ut de som skal outes og de som skal omtales, men ikke identifiseres? Ser jo stadig "realitystjerne/artist osv mistenkt for ditt og datt" uten at de nevner navn. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. januar 2017 #5 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) 1 time siden, miagunda skrev: Aner ikke hvem majonesen er. Majonesen? Han heter Mayoo og ikke Majones. Jeg syntes det var unødvendig å kalle han for det da han var med på Paradise hotel og synes det er like unødvendig nå. Barnslig. Endret 5. januar 2017 av smalls 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. januar 2017 #6 Del Skrevet 5. januar 2017 20 minutter siden, neiognei skrev: Synes det er rart at de plastrer dette utover vg-nett med bilde og navn. Hvordan velger de ut de som skal outes og de som skal omtales, men ikke identifiseres? Ser jo stadig "realitystjerne/artist osv mistenkt for ditt og datt" uten at de nevner navn. Enig. Synes det er teit de gjør det og at hele Norge skal få vite det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 5. januar 2017 #7 Del Skrevet 5. januar 2017 Å gud, på paradise? Ha ha. Beklager at jeg ikke følger med der. Eller jeg er heldig som ikke har fulgt med. Også takknemlig. Takker gud og far og putti plutti pott. Takk!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. januar 2017 #8 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) 10 minutter siden, smalls skrev: Enig. Synes det er teit de gjør det og at hele Norge skal få vite det. Stakars foreldra, tenker jeg. Ikke nok med at samtlige sønner nå sitter i varetekt, så skal hele Norge få vite det, sånn at mas- og ryktefesten kan starte. Flotte greier! Endret 5. januar 2017 av neiognei 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idiotequex Skrevet 5. januar 2017 #9 Del Skrevet 5. januar 2017 51 minutter siden, neiognei skrev: Synes det er rart at de plastrer dette utover vg-nett med bilde og navn. Hvordan velger de ut de som skal outes og de som skal omtales, men ikke identifiseres? Ser jo stadig "realitystjerne/artist osv mistenkt for ditt og datt" uten at de nevner navn. Dette lurer jeg også på. I saker der det er vold, seksuell trakassering osv, så sier de ofte ikke navnene før vedkommende er dømt. Syns jo generelt at det er viktigere å "si ifra" når de er trusler for andres sikkerhet, ikke når det er dop. Selvsagt dumt av han hvis han er skyldig, men nå har jo de norske mediene dømt han allerede... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 5. januar 2017 #10 Del Skrevet 5. januar 2017 3 timer siden, neiognei skrev: Synes det er rart at de plastrer dette utover vg-nett med bilde og navn. Hvordan velger de ut de som skal outes og de som skal omtales, men ikke identifiseres? Ser jo stadig "realitystjerne/artist osv mistenkt for ditt og datt" uten at de nevner navn. De fleste redaksjoner identifiserer ikke dersom kriminaliteten er vold/seksuelle forbrytelser eller lignende, for da er det også en annen person med i bildet. Ved narkotikaforbrytelser, økonomisk kriminalitet, fyllekjøring osv navngis stort sett alltid den siktede. Eksempelvis ble Petter Northug identifisert umiddelbart, mens Jays Ndure ikke ble navngitt før tiltalen var klar - nesten et år etter pågripelsen. Håper dette var litt oppklarende. Mvh journalist. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. januar 2017 #11 Del Skrevet 6. januar 2017 6 timer siden, ssophie skrev: De fleste redaksjoner identifiserer ikke dersom kriminaliteten er vold/seksuelle forbrytelser eller lignende, for da er det også en annen person med i bildet. Ved narkotikaforbrytelser, økonomisk kriminalitet, fyllekjøring osv navngis stort sett alltid den siktede. Eksempelvis ble Petter Northug identifisert umiddelbart, mens Jays Ndure ikke ble navngitt før tiltalen var klar - nesten et år etter pågripelsen. Håper dette var litt oppklarende. Mvh journalist. Ok. Har sett andre ganger når det f eks har vært svindelsaker, at de kun har skrevet: tidligere realitydeltaker. Forstår prinsippet, og de føler sikkert at de var veldig greie, som venta litt. Men dette er jo fortsatt en enorm belastning for de pårørende. Dessuten oppdaterer de saken med ting som "uønsket i TV3, etter arresten" osv. Men dette er vel typisk VG. Sensasjon, sensansjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 6. januar 2017 #12 Del Skrevet 6. januar 2017 Skjønner ikke hvorfor VG føler å henge ut folk og fortelle alle han her er kriminell og har drevet med grov narkotikasak. Som en sier over, så er det synd i familien og spesielt foreldrene. Tviler på de synes det er noe gøy at venner og bekjente for vite hva sønnen har gjort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. januar 2017 #13 Del Skrevet 6. januar 2017 Det kom også frem rundt hans deltagelse i PH at han vært involvert i en voldssak. Merkelig at produsenter ikke sjekker rulleblad til dem 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 6. januar 2017 #14 Del Skrevet 6. januar 2017 Han og brødrene burde ha tenkt på venner og familie litt før de utførte en kriminell handling... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 6. januar 2017 #15 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg må innrømme at dette overrasket meg veldig - jeg så liksom ikke for meg dette avisoppslaget.... :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. januar 2017 #16 Del Skrevet 6. januar 2017 3 timer siden, lilletrilleline skrev: Han og brødrene burde ha tenkt på venner og familie litt før de utførte en kriminell handling... Ja, det hjelper de som blir rammet skikkelig godt nå. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 6. januar 2017 #17 Del Skrevet 6. januar 2017 8 minutter siden, neiognei skrev: Ja, det hjelper de som blir rammet skikkelig godt nå. :D Nei, det gjør det ikke. Men å skylde på media er ganske meningsløst. De skal jo leve av noe de også, og klart dette er verdt penger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. januar 2017 #18 Del Skrevet 6. januar 2017 1 minutt siden, lilletrilleline skrev: Nei, det gjør det ikke. Men å skylde på media er ganske meningsløst. De skal jo leve av noe de også, og klart dette er verdt penger. Skylder ikke på noen. Må gå an å diskutere aspekter ved saken her? Er det ikke et diskusjonsforum? Det er ingen andre store aviser som har skrevet om denne saken, men VG liker å brette ut sånt. Har selv vært i en lignende situasjon, for flere år tilbake, hvor noen nære meg ble tatt for lignende forhold. Det var et mareritt uten like! Helt forferdelig. Kan ikke se for meg hvordan det er med ekstrabelastningen det er å få det brettet ut for hele Norge. Spesielt når det er snakk om alle sønnene her. Burde kunne gå an å vente til de evt er dømt for noe, synes jeg. Andre får mene hva de vil. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. januar 2017 #19 Del Skrevet 6. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaz Skrevet 6. januar 2017 #20 Del Skrevet 6. januar 2017 I intervjuet der han tar oppgjør med sin voldelige fortid kommer det frem at han jobber som IT-ansvarlig på en videregående skole. Altså jobber han ikke med barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg