Marpessa Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 Nam, nam... Jeg har ikke drukket melk de siste årene fordi jeg ikke synes smaken er god. Men så kjøpte jeg den nye melken fra TINE med smak av kaffe. Suverent digg!! Løp og kjøp!!
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2004 #3 Skrevet 4. desember 2004 Har vært litt skeptisk til den nye melka med smak av kaffe osv men kanskje jeg skal prøve alikevel....
RoadQueen Skrevet 4. desember 2004 #5 Skrevet 4. desember 2004 Har ikkje smakt den med kaffe men prøvde bringebær - tykte den var tam og vassen i smaken.
Cr@sh Skrevet 4. desember 2004 #6 Skrevet 4. desember 2004 Jeg ble veldig skuffet over Tine Melk med smak av sjokolade....
Arkana Skrevet 4. desember 2004 #7 Skrevet 4. desember 2004 Den er aldeles grusom. Og de to andre er ikke spesielt gode de heller. :-?
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2004 #8 Skrevet 4. desember 2004 Smak av kaffe var ikke noe god...men smak av sjokolade var yummi
nessi Skrevet 6. desember 2004 #9 Skrevet 6. desember 2004 Synes kaffemelken var grusom og sjokolademelken smakløs :-(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå