Gå til innhold

Beholde bil sertifikat


Tulla62

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake ble eg tvangsinnlagt  og ettersom eg protesterte for vedkommende lege`s vurdering, ble eg og belte lagt ( muligens p.g av tidligere erfaringer av meg). ( legen var på folkemunne kalt Rocke- legen).

Etter 2 dager ble eg informert av psykolog  om bekymringsmelding til fylkesmannen om å inndra førerkort p.g. a fare for mulig fare i trafikken. 

Har forøvrig ikke fått noe brev om gjeldende sak fra politiet. Kan eg bare kjøre videre, så lenge eg ikke hører noe fra dem ? Dette gjelder selvfølgelig  temaet vedrørende ulykke med påfølgende spørsmål om gyldig sertifikat.

Psykologen min er noe overrasket av denne saken og mener eg er en meget sikker trafikant  mentalt sett og ingen fare for selvmord i trafikken overhode. Hva bør eg gjøre, kjøre videre eller vente på svar fra politi som eg egentlig har gjort de siste 8 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Du har ikke fått inndratt førerkortet ditt på noen som helst måte. Skal førerkortet ditt indras skal det foregå med hjemmel i lov, samt du blir informert om det. Du skal også ha retten til å klage på avgjørelsen. 

Du kan trygt kjøre bil sånn som alle andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke forholdene i psykiatrien, men i somatikken kan legen gi midlertidig kjøreforbud. 

Anonymkode: 5ce4c...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mener det samme og siden det har gått mange år og fremdeles ikke hørt noe. Eg har no og Canadisk førerkort på person bil og semitrailer derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...