Gå til innhold

Slutte med pillen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg må slutte med P-pillen (men ønsker ikke å bli gravid!). Men jeg har mensen nå og skal altså droppe å begynne på neste brett. Hva skjer? Kommer jeg til å få mensen med en egang igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må slutte med P-pillen (men ønsker ikke å bli gravid!). Men jeg har mensen nå og skal altså droppe å begynne på neste brett. Hva skjer? Kommer jeg til å få mensen med en egang igjen??

Du kan kanskje råke ut for å bli mor?

Vet ikke, p-puter, femidom, kondonmer, og alt; det skjærer seg gjerne før eller siden.

Vet det finnes angrepiller, men om du ikke tåler p-piller tåler du neppe angrepillen.

Kan du ikke finne fram til en lege som setter inn sprial på unge damer?

Mensen kan oppføre seg rart, uansett når du kutter ut pillene, men valget er opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet med pillen for seks uker siden og fikk mensen for første gang igjen i dag. Sluttet på samme måte som du, begynte ikke på nytt brett etter den pillefrie fasen.

Mensen var mye kraftigere og vondere enn den pleier å være, men samtidig er det greit for jeg føler at jeg trenger å få alle hormonene ut av systemet. Vi bruker kondom og det funker overraskende bra for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...