AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 hei! For 3 uker og 1 dag siden presis satte jeg inn en nuvaring (p-ring) og satte inn en ny igår fordi jeg ville hoppe over mensen. Da jeg tok ut den gamle ringen så jeg blødning, men det var minimalt. Jeg satte inn ringen som jeg skulle og tenkte at det kanskje var en liten mellomblødning (aldri skjedd med ring før forresten..) . Idag når jeg stod opp og satt meg på toalettet (nå kommer ekle detaljer) rant det faktisk blod ut og rett ned i doskåla. Det var som om noen tømte rester av et glass. Jeg ble helt satt ut! Nesten litt stressa faktisk, aldri sett blødning på den måten før. Det var ikke mye, men nok til at det kunne fylt en kvart til halv dl kanskje.. Tok ut ringen nå, fordi er det mensen og den ikke lar seg stoppe av ringen, så er det ikke vits. Er det mulig å ''lagre'' ringen til blødningen er over, og putte den inn igjen, siden den bare er blitt brukt i et døgn? At jeg trekker fra det døgnet ved innsetting?Eller burde jeg bare plotte den inn igjen og bruke den ut de 3 ukene? For teoretisk sett ville jeg jo vært 100% trygg siden den ble satt inn på blødningsdagen.. Eller er jeg på bærtur? Burde jeg være bekymra for at det er noe galt med underlivet mitt? Anonymkode: 90eb3...213
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå