WubWub Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Julen har vært fantastisk da jeg mottok godhet fra uventet hold. Men nå trenger jeg noen fine samtaler som går på mine premisser. Alle jeg prater med babler utelukkende om seg selv og sine sykdommer. Jeg jatter med. Grunnet ferie har jeg ikke pratet med behandlere på 3 uker. Jeg hadde egentlig avtale med spesialist psykolog imorgen og psykiater på fredag. Hadde på forhånd forfattet taler på notepad. Men nå er avtalene avlyst. Meningen er at jeg skal bli flinkere til å si ifra om mine følelser så rådet ditt er kanskje ; si du ikke har det greit per sms. Men sist gang jeg gjorde det så (2009) så kom politi å smalt ned døren min. Alt jeg hadde gjort var jeg drakk litt så sendte jeg en sms hvor det stod "jeg er litt trist", så la jeg meg. Våknet opp til et styr uten like med akuttteam , politi, redde foreldre og det ene og det andre 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Basert på ting du har skrevet tidligere om hva du liker å snakke om, vil jeg anbefale deg å ringe mental helse, eller en annen hjelptelefon. Håper du får det bedre etter å ha snakket med noen Anonymkode: 022f8...181
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Ønsker du råd om hvor du kan finne noen å snakke med? Anonymkode: cc388...413
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Jeg forstår ikke. Det er jo mange her som hele tiden tagger deg og sier de liker deg, spør hvor det har blitt av deg. Skal ikke nevne navn men det er ihvertfall ei som har mast. Er det ingen av de du kan snakke med. Jeg har ihvertfall forstått det slik at de har en god tone med deg utfra innleggene. Anonymkode: 54c9d...88b
WubWub Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Basert på ting du har skrevet tidligere om hva du liker å snakke om, vil jeg anbefale deg å ringe mental helse, eller en annen hjelptelefon. Håper du får det bedre etter å ha snakket med noen Anonymkode: 022f8...181 jeg prøvde snakke med min mor på facebook. hun er psykolog av yrke. det er slik at jeg har i hele julen blitt utsatt for mennesker som klager og syter. igår så var det ei jente på 18 som begynte utlevere altfor mye om seg selv og sin problematikk. når jeg våknet idag så skrev jeg til hu "hvilke symptomer har du da?" og så ble jeg møtt med en vegg av raseri, angrep og det som verre er. jeg tok en copy-paste av hele samtalen som jeg så sendte til min mor som er psykolog. alt hun sa var ; skal vi dra å spise på restaurant imorgen?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 13 minutter siden, WubWub skrev: jeg prøvde snakke med min mor på facebook. hun er psykolog av yrke. det er slik at jeg har i hele julen blitt utsatt for mennesker som klager og syter. igår så var det ei jente på 18 som begynte utlevere altfor mye om seg selv og sin problematikk. når jeg våknet idag så skrev jeg til hu "hvilke symptomer har du da?" og så ble jeg møtt med en vegg av raseri, angrep og det som verre er. jeg tok en copy-paste av hele samtalen som jeg så sendte til min mor som er psykolog. alt hun sa var ; skal vi dra å spise på restaurant imorgen? De opplever deg kanskje som litt belastende. Hvem er det du kunne tenke deg å snakke med da? Anonymkode: d0b0c...0a9
WubWub Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De opplever deg kanskje som litt belastende. Hvem er det du kunne tenke deg å snakke med da? Anonymkode: d0b0c...0a9 at de avlutttet våre omtaler fordi de er "belastende" tviler jeg på. men kunne tenkt meg samtaler rundt homoseksualitet
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #8 Skrevet 5. januar 2017 18 minutter siden, WubWub skrev: jeg prøvde snakke med min mor på facebook. hun er psykolog av yrke. det er slik at jeg har i hele julen blitt utsatt for mennesker som klager og syter. igår så var det ei jente på 18 som begynte utlevere altfor mye om seg selv og sin problematikk. når jeg våknet idag så skrev jeg til hu "hvilke symptomer har du da?" og så ble jeg møtt med en vegg av raseri, angrep og det som verre er. jeg tok en copy-paste av hele samtalen som jeg så sendte til min mor som er psykolog. alt hun sa var ; skal vi dra å spise på restaurant imorgen? Smart dame som kjenner sin sønn, og vet at det er bedre å snakke ansikt til ansikt med ham i stedet for gjennom telefon, sms, mail osv, og allerede helst holde seg unna sensitive tema. Du har vært åpen om diagnosene dine her inne, du har vært åpen om at du elsker å manipulere andre, at du liker å skremme dem du snakker med ved å fortelle om voldelige ting du har gjort mot andre, og at du er snill mot andre utelukkende for at de skal høre deg fortelle historiene dine når du mener det er din tur til å bli hørt. Du skremmer mennesker fra deg med en slik oppførsel, og din mor kjenner sikkert til diagnosene dine, og alt det fører med seg, og hun vet sikkert at du er under behandling. Det er fornuftig av henne å ikke gå inn i en dialog med deg om dette, vel vitende om at hun er din mor, og ikke din behandler. Anonymkode: 022f8...181 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #9 Skrevet 5. januar 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: at de avlutttet våre omtaler fordi de er "belastende" tviler jeg på. men kunne tenkt meg samtaler rundt homoseksualitet Jeg tenkte ikke på de som jatter om seg selv, men moren din. At hun er psykolog av yrke betyr ikke at hun synes det er greit å skulle behandle seg som en pasient. Hvem vil du snakke med? Altså i hvilken setting? Teksting? Telefonsamtaler? Face to face? Anonymkode: d0b0c...0a9
WubWub Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smart dame som kjenner sin sønn, og vet at det er bedre å snakke ansikt til ansikt med ham i stedet for gjennom telefon, sms, mail osv, og allerede helst holde seg unna sensitive tema. Du har vært åpen om diagnosene dine her inne, du har vært åpen om at du elsker å manipulere andre, at du liker å skremme dem du snakker med ved å fortelle om voldelige ting du har gjort mot andre, og at du er snill mot andre utelukkende for at de skal høre deg fortelle historiene dine når du mener det er din tur til å bli hørt. Du skremmer mennesker fra deg med en slik oppførsel, og din mor kjenner sikkert til diagnosene dine, og alt det fører med seg, og hun vet sikkert at du er under behandling. Det er fornuftig av henne å ikke gå inn i en dialog med deg om dette, vel vitende om at hun er din mor, og ikke din behandler. Anonymkode: 022f8...181 gjør så vondt at jeg alltid skuffer andre mennesker. hadde hatt godt av en psykiatrisk samtale nå så jeg kunne følt meg bedre. de snur alltid på det jeg sier og mener og vinkler det i positiv retning Endret 5. januar 2017 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #11 Skrevet 5. januar 2017 Sier ikke du at du er psykopat? Da stemmer det ikke at det gjør vondt at du skuffer andre mennesker. Trenger du å prate med noen, så ring Mental helse/hjelpetelefonen. Anonymkode: 0cfd6...899
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #12 Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: gjør så vondt at jeg alltid skuffer andre mennesker. hadde hatt godt av en psykiatrisk samtale nå så jeg kunne følt meg bedre. de snur alltid på det jeg sier og mener og vinkler det i positiv retning Det er derfor jeg anbefaler deg å snakke med mental helse, eller en annen hjelptelefon. Anonymkode: 022f8...181
WubWub Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sier ikke du at du er psykopat? Da stemmer det ikke at det gjør vondt at du skuffer andre mennesker. Trenger du å prate med noen, så ring Mental helse/hjelpetelefonen. Anonymkode: 0cfd6...899 nei det er jeg ikke. min diagnose er emosjonelt ustabil og narssisisme. narsissister kan føle skam, skam er faktisk hele opphavet til den diagnosen
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #14 Skrevet 5. januar 2017 17 minutter siden, WubWub skrev: nei det er jeg ikke. min diagnose er emosjonelt ustabil og narssisisme. narsissister kan føle skam, skam er faktisk hele opphavet til den diagnosen Hva med dette? 23 timer siden, WubWub skrev: Ok. Jeg er emosjonelt ustabil med dyssosiale trekk (psykopati). Har hatt denne diagnosen i over 10 år og den er bekreftet av opptil 5 forskjellige behandlere. Anonymkode: d0b0c...0a9 1
WubWub Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #15 Skrevet 5. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med dette? Anonymkode: d0b0c...0a9 det er ingen motsetninger der. men det er ikke det tråden handler om, jeg har et behov om en samtale
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #16 Skrevet 5. januar 2017 24 minutter siden, WubWub skrev: gjør så vondt at jeg alltid skuffer andre mennesker. hadde hatt godt av en psykiatrisk samtale nå så jeg kunne følt meg bedre. de snur alltid på det jeg sier og mener og vinkler det i positiv retning Kontakt fastlegen din og få henvisning til psykiatri Anonymkode: dae83...603
WubWub Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #17 Skrevet 5. januar 2017 Jeg drømte om at jeg ble tatt i rompa. Det var emnet jeg ønsket prate om
WubWub Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #18 Skrevet 5. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt fastlegen din og få henvisning til psykiatri Anonymkode: dae83...603 Det er misbruk av ressurser.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #19 Skrevet 5. januar 2017 Jeg tror du får en slags rar tilfredsstillelse av å fremstille deg selv på en måte som andre liksom skal finne sjokkerende. Er det bare oppmerksomheten du vil ha? Selv om den er negativ? Er det narsissisten i deg som gjør deg slik? Virker slitsomt å ha det sånn. Anonymkode: 0cfd6...899
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #20 Skrevet 5. januar 2017 Men hva vil du? Prate med noen eller trenger du å få holdt den talen din? Er talen om å ta noen i rumpa forresten? Og : er psykologen og psykiateren menn i så fall? Anonymkode: a65ba...bb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå