Jente597 Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Hei. Jeg lurer på om noen har fått dekket operasjon av kjønnslepper? Jeg sliter ikke med utseende av hvordan underlivet mitt ser ut. Men jeg har så store ytre kjønnslepper at jeg feks ikke kan bruke string for leppene bare deler seg. Og når jeg har samleie må jeg holde leppene fra hverandre ellers gjør det vondt når penisen går inn. Det gjør også vondt å sykle og det skaper bare ubehag. Har hørt det er mye som skal til for å få dekket operasjon. Men det skaper så mye ubehag for meg og jeg har ikke selv råd til å betale for en operasjon. Men jeg kan ikke akkurat slutte å ha sex og la være å sykle fordi jeg selv ikke hadde råd til operasjonen, om dere skjønner Jeg tenker å dra til fastlege og snakke om det. Men tenkte først å høre litt her om noen har fått dekket operasjon osv..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Skal nok mye til å få dekket operasjon, men om du har virkelige plager så er det verdt å kanskje reise utenlands til en plastikkirurgi med lang erfaring innen dette. Er ikke vanlig å operere ytre her i Norge. Snakker av egen dårlig erfaring her og jeg føler meg lemlestet for livet, det verste var at mine indre som jeg operert ikle var store engang-det var kun litt usymetrisk og kun den ene som var synlig i sprekken. Jg sliter med psykiske problemer pga en operasjon som ikke var nødvendig overhodet. Så tenk deg godt om og heller betal selv for å få en anerkjent kirug til å utføre inngrepet dersom du også er opptatt av det estetiske. Anonymkode: d5ced...5d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå