Gå til innhold

Lage film


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei!

Lurte på om det er noen av dere som har erfaring med å filme når dere har sex? Er kameraet satt på stativ eller håndholdt, hvem filmer, lager dere en story eller bare filmere dere det som skjer?

Jeg og min kone kunne tenke oss å prøve, men det hadde vært fint med noen tips.

Regisøren :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Makaveli ikke innl

Jeg har faktisk vært kameramann, og ALDRI MERE, får å stå der med bennern og filme ekke gøy, og hadde ikke planer om noen gonzo filming så jeg stod der jeg.....

Tips: Bruk barberhøvelen for, er det noe som vises på film så er det hår rundt omkring på kroppen, trimme det litt, og lys, masse lys er også fint.

Det vi gjorde var at jeg hadde et digitalt kamera med LCD skjerm og stativ, slik liten skjerm som jeg slo ut og snudde, og da ble det liv når kjerringa fikk se seg sjæl, hehe.

Det var utrolig digg og se på etterpå iallefall, for det er noe annet en de kjøpefilmene..

Vi lagde ikke noen story, de bare peisa på. det ble ca 45 min med film,

Og om det skulle bli en nestegang som kamera mann så tror jeg at jeg skal koble opp kamera på en tv, for de var litt tamme til jeg snudde skjermen, de blei jo ville jo... hehe.

Uansett, digg å høre om folk som lever livet og forsyner seg av livets goder. Kos dere, og prøv dere frem :wink:

Lykke til.

Makaveli.

When i die, let it be. When they come for me, bury me a G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skuespilleren

Enig med Makiavelli. Det er bare å peise på og håpe at det blir bra. Hvem gidder vel å tenke på kvalitet i en sånn stund. Husk at svigermor ikke bør være kameramann!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...