AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Jeg er en jente på 13 som fikk min første menstruasjon den 22. November, altså 43 dager siden. Men etter det har jeg ikke fått mensen. Er dette normalt? Anonymkode: 2d258...b9e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Helt normalt Det kan ta tid før kroppen din er i sin vanlige syklus. Syklus varierer fra person til person også. Selv har jeg eksakt 28 dager, mens andre kan ha langt flere enn det og også mindre. Psyken kan fort innvirke på mensen også, så forsøk å ikke tenk så mye på det. Den kommer når den skal. Anonymkode: 226bb...665 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Det er helt normalt. Den er ofte veldig uregelmessig de første årene, og kan utebli i ett halvt år og mer, uten at det er noe galt Anonymkode: efe54...5bc
boblevann Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Helt normalt De fleste er veldig uregelmessige i begynnelsen, mensen i hytt og dynevær Den blir nok regelmessig om en stund skal du se!
Littlewife Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Hold på hatten! Det kan komme i ann mass en gang du overnatter hos en venninne... Helt ute av syklus og som totalt overraskelse... Bare nevner det... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå