Pjusken81 Skrevet 4. januar 2017 #1 Del Skrevet 4. januar 2017 Er det ok at en av landets største bloggere reklamerer for kosmetisk sykepleie på Snapchat? Hun har i det siste hatt fokus på " elsk deg selv" ,angst og dårlig selvbilde( dysmorfobi) Samtidig prakker hun stadig vekk reklame for hvordan man kan bli en forbedret utgave av seg selv. Men hun tar nå det mye av dette via Snapchat. Målgruppen hennes er vel for det meste barn og ungdom. Hvorfor får andre bloggere så mye mer pes enn henne? Er det fordi hun fronter seg selv som dyp, intellektuell, samfunnsengasjert? Hun blander alt det "rosa" ,med en dæsj engasjement for la oss si dyrs velferd,og da er på en måte alt det uetiske hun holder på med greit? Kjenner denne bloggeren irriterer vettet av meg nå,sikkert fordi min kusine på 14 år digger henne,og jeg gjerne skulle sett at hun hadde andre "forbilder" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 4. januar 2017 #2 Del Skrevet 4. januar 2017 Aner ikke hvilken blogger du snakker om. Men det høres ikke ut som noen jeg vil at barna mine skal ha som forbilde, i alle fall ikke når det kommer til å reklamere for kosmetiske operasjoner og lignende..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 4. januar 2017 #3 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg følger henne ikke på noen sosiale medier men leser av og til bloggen(så skjeldent som mulig) og hun har jo akkurat skrevet at hun ikke kan være rundt folk som tar restylane osv fordi hun blir så påvirket pga "sykdommen" hennes og nå reklamerer hun på snap om kosmetiske behandlinger? Den dama er så latterlig dobbelmoralsk at jeg blir kvalm! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 10. januar 2017 #4 Del Skrevet 10. januar 2017 Jeg så denne på snapchat, og angrer på at jeg ikke tok screenshot av det. Reagerer på det samme som dere: dobbeltmoral og at hun "slipper unna" på grunn av såkalte dype innlegg i ny og ne. Jobber som lærer på småtrinnet, og er bare glad for at mine elever enda ikke er så bevandret på ulike sosiale medier. Håper den verste trenden dør ut innen de blir gamle nok... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. januar 2017 #5 Del Skrevet 11. januar 2017 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. januar 2017 #6 Del Skrevet 20. januar 2017 Dobbeltmoralens dronning. Jeg kan ikke begripe at hun får alle de bloggprisene hun får. Serr! Trøsten er at de unge tenåringsjentene jeg kjenner syns hun er teit, og de fleste eldre tenåringsjentene jeg kjenner syns rosablogg er helt ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg