HolaMarie Skrevet 4. januar 2017 #1 Del Skrevet 4. januar 2017 Heihei. Jeg er ei jente på 16 år som har hatt mine vanskelige utfordringer. Sommeren 2013 ble jeg utsatt for nettgrooming, og min aller kjæreste mamma redda meg fra noe som kunne ha blitt en voldtekt på bursdagen min. Mannen var 25 år og pedofil, han holdt hendene sine på låret mitt når mamma ringte og lurte på hvor jeg var og hvem jeg var med. Rettsaken var i januar 2015 og han ble dømt - han fikk behandling i to år. Dette tema har vært der med meg og jakta på meg periodevis siden, og det er et sårt tema og sterk historie med et viktig budskap. Jeg har fått flere henvendelser om jeg kan ha storytime på YouTube om denne hendelsen, men har ikke turt. Tidligere har jeg lagt ut blogginnlegg og sånn, så det er blitt snakka om før - men det er noe annet å kunne fortelle med egen stemme hvordan dette var. Jeg føler meg veldig klar og har veldig lyst, men er veldig redd for hvilke reaksjoner dette kan skape. noen som har noen formeninger om dette? Burde jeg, burde jeg ikke? Vennligst begrunn svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Del Skrevet 8. januar 2017 Hei du! Da jeg gikk på ungdomsskolen var det en venninne av meg som ble utsatt for noe lignende. Hun chattet med en fyr som sa han var 19. Overtalte henne til å møte ham. Da bilen kom var det en eldre kar som kjørte. Han sendte henne mld og sa "faren min henter deg". Det var den samme fyren. Hun sto fram i VG med dette. Men folk på skolen kjente henne igjen selv om bildet var sladdet. Det endte dessverre med mobbing. Hadde jeg vært deg ville jeg vært forsiktig med youtube.. videoene blir liksom der. Vær forsiktig og ta vare på deg selv nå etter dette. Ikke utsett deg for noe potensielt verre; venninnen min ble stemplet som billig/hore/ ja alt mulig ille.... Selv om hun kun prøvde å advare andre.... Anonymkode: b1268...fd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå