Gjest Mysticgirl Skrevet 8. januar 2017 #21 Skrevet 8. januar 2017 10 minutter siden, Arcturus skrev: Keep telling yourself that. Det du gjorde var uetisk. Det er ikke noen vei utenom. Det skal du få lov å mene Ingen sure miner for det
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #22 Skrevet 8. januar 2017 Det som dessverre er veldig trist er at du veldig veldig sjeldent får alt du vil ha i en person, jeg er snart 40 år og aldri truffet noen jeg faktisk passer sammen med. Det er alltid noe feil. Heldigvis så gjør jo forelskelse blind, men det har foreløpig ikke skjedd med meg, fordi da slipper man jo å se feilene displayed daglig. Det er veldig trist da, men jeg tror aldri jeg har vært 100 % forelsket eller følt noen dypere connection med menn. Noensinne. Det blir kun bruk og kast, fordi de kan liksom bare brukes til å regne ut matematikk, jobbe eller pule føler jeg. Nå har alle jeg har vært involvert med også vært utro notorisk også da. Kanskje ikke alle BLIR forelsket, man måler og veier vedkommende, og når man har gjort opp regnskapet så er det jo bare å gå da. Hvis ambisjonen til folk er å bli alenemor så har de nok ikke så stor tro på kjærlighet. Det har ikke jeg. Nei blir bare kvalm av hele greiene, jeg må nok være alene jeg. Alltid. Anonymkode: 6855e...23b
Gjest gjesteniluka Skrevet 8. januar 2017 #23 Skrevet 8. januar 2017 Jeg tenker at siden du vingler mellom to, så er det ingen av dem den du skal være med. Uansett hvem du forsøker å velge vil en del av deg protestere på valget.
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 8. januar 2017 #24 Skrevet 8. januar 2017 Bli sammen J, og gjør K til din personlige slave.
Sheherasade Skrevet 8. januar 2017 #25 Skrevet 8. januar 2017 Personlig blir jeg kvalm av de dømmende kommentarene her. Så lenge TS er ærlig med begge om situasjonen, så er det da virkelig ikke noe problem. TS, her må du nok bare følge magefølelsen og hjertet. Som andre sier: hvem vil du lide mest uten? At du muligens ødelegger "dobbeldating" eller connection med en litt perifer venninne som nå dater en annen, virker ikke som verdens undergang. Har egentlig ingen andre råd å gi deg. Håper du finner ut av det! Du høres ut som en ærlig og bra dame. 1
Cronosgjesten Skrevet 8. januar 2017 #26 Skrevet 8. januar 2017 På 7.1.2017 den 14.12, Mysticgirl skrev: Om begge vet om hverandre, kan du ikke bare date begge da? Ha to kjærester der de vet om hverandre? Det hadde jeg en periode, der jeg var usikker. Begge visste om hverandre og godtok det. Tilslutt valgte jeg å være mye mer sammen med bare den ene og da visste jeg hva som var rett Du er veldig fin, har sett bilder av deg her, men du må jo faen meg ha den gullmusa i tillegg 😂 Tenk å være attraktiv nok til at TO menn svelger stoltheten på den måten. Du var åpen om det, så all Kudos til deg, men å få to menn med på en sånn delingsnøkkel er intet mindre enn imponerende. Men igjen, all kred for at du var åpen om det, for da var det deres valg. Og det er en ærlig sak. 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. januar 2017 #27 Skrevet 8. januar 2017 2 timer siden, Cronosgjesten skrev: Du er veldig fin, har sett bilder av deg her, men du må jo faen meg ha den gullmusa i tillegg 😂 Tenk å være attraktiv nok til at TO menn svelger stoltheten på den måten. Du var åpen om det, så all Kudos til deg, men å få to menn med på en sånn delingsnøkkel er intet mindre enn imponerende. Men igjen, all kred for at du var åpen om det, for da var det deres valg. Og det er en ærlig sak. Tusen takk Godt det er flere som også ser det slik som meg. Vi var alle tre med på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå