evelynn Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Kan jeg ha to sim-kort i to forskjellige mobiler og ringe fra den ene til den andre? F.eks. og ha tvilling kortet i en billig mobil, som alltid ligger hjemme, og hvis barnet mitt er alene hjemme for et stund og må ringe meg er det mulig? Å ringe nummeret mitt fra nummeret mitt? Eller må vi skaffe oss en abonement til? Kanskje et dumt spørsmål, men hva så
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Jeg tviler, men hvis du har er det bare å prøve. De kommer ikke til å eksplodere. Anonymkode: 385bc...dca
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 I utg.pkt. sier Google nei. Imidlertidig sier andre kilder at det er mulig hvis en har 4G-simkort og en (to?) nyere smarttelefoner. Anonymkode: 6ca6e...f98
evelynn Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2017 Det kan ikke være en nyere smartphone, for den skal brukes av et barn, alene hjemme dvs. uten kontrol. Så det må være en gammel model, uten tilgang til internet, men bare ringe.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Da må du nok ha et ekstra abonnement. Anonymkode: 6ca6e...f98 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Skaff deg et kontantkortabonnement. Anonymkode: 673ef...264
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Tviler sterkt. Poenget med tvillingsim er å kunne ha en ekstra mobil tilknyttet samme nr. som "hovedsimkortet", og så vidt meg bekjent er det ikke mulig at et og samme nr. både er den som lager et anrop og den som mottar et anrop. Anonymkode: 2e5c2...25b
evelynn Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler sterkt. Poenget med tvillingsim er å kunne ha en ekstra mobil tilknyttet samme nr. som "hovedsimkortet", Anonymkode: 2e5c2...25b Det stemmer. Nå har jeg to kort og en brukes I mobilen og den andre I en ipad, men bare for Internett, ikke for å ringe. Men da kjøper jeg bare et kontantkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå