Gå til innhold

Sovemedisin etter 00:00

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Dette er sikkert litt rart spørsmål, men jeg har en greie med at når jeg skal ta sovemedisinen min, så må jeg ta den før 00:00 eller så er det for seint, og det skjer noe fælt. 

Er behovsmedisin, sta som jeg er vil jeg helst klare meg uten, men føler det ikke går nå. 

Tanken på og skulle ta den nå, gir meg bare enda mer angst... 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ille kan det gå om du tar den? Og hvor ille kan det gå om du ikke tar den?

Anonymkode: a868d...b64

Skrevet

Tar jeg den, sovner jeg.. redd det bare går utover dagen etterpå.. tar jeg den ikke, ligger jeg bare her som nå med angst og uro. Sovner seint, eller ikke i det hele tatt, som igjen bare resultere i mer angst. Føler dette bare blir en ond sirkel, og at jeg ikke må være så sta når jeg havner i slike situasjoner. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det et alternativ å ta en halv? Dagen blir neppe mindre ødelagt av en halv sovepille, som du er vant med å ta, målt opp mot å ikke få sove.

Anonymkode: a868d...b64

• Liker 1
Skrevet

En halv har ikke noe særlig effekt på meg, sovna til slutt i natt. Skal sette på alarm i kveld, så jeg husker den :) 

Skrevet

Er det innsovningstabletter som imovane er halveringstiden kort, og etter seks timer er de ute av kroppen, men du kan oppleve at du er i dyp søvn når klokka ringer og føle deg trett. En kopp kaffe hjelper på. Jeg klarer meg med en halv pille, tar de ikke så ofte.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Hva fælt som skjer da? Jeg måtte ta sovemedisin en stund jeg slet mye. Det var umulig å sove om natten. Jeg la meg seint og tok den etter 00:00. Skjedde ikke meg noe fælt. Var ikke for sent. Jeg ble bare litt trøtt dagen etter. 

AnonymBruker
Skrevet

Bra regel det, fordi det er lettere å få hangower når man tar det på andre tider av døgnet. Men det er nå det enste som skjer..

Anonymkode: 980af...1fb

Skrevet

Hvis du tar sovemedisin for sent og skal opp tidlig dagen etterpå, risikerer du å få hangover. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...