Camilla22 Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Er hormonspiral helt uten bivirkninger som p piller med tanke på bloprobb og diverse andre bivirkninger? Mister mann mensen helt? Er du fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Mistet ikke mensen, men den ble mye mindre i mengde (dog et par dager lengre). Har pms i to uker før mensen kommer med smerter. Smertene er kanskje litt mindre, men også over flere dager. Anonymkode: c2a0d...e71
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Mistet ikke mensen med en gang, men fikk redusert menstruasjon både i varighet og mengde. Nå har jeg hatt spiral i 5 år og har bare en liten blødning en gang hver eller annenhver måned, holder med truseinnlegg i en dag eller to. Ikke hatt noe særlig med symptomer ellers. Anonymkode: 829c1...fc3
Nixnick Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Er veldig fornøyd! Har ikke mensen i det hele tatt, og merker sånn ellers ikke noe til spiralen.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Jeg er veldig fornøyd. Mistet mensen helt etter noen få måneder, og hadde ingen av de bivirkningene som plaget meg med P-pillene, som humørsvingninger og manglende sexlyst. Jeg begynte på hormonspiral etter råd fra fastlegen fordi jeg var 35 år gammel, overvektig og røykte. Det er ikke samme risiko for blodpropp med hormonspiralen. Anonymkode: d2a3a...ac2
pika Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Blødde litt i et par mnd, så mistet jeg menstruasjonen helt etter det - merker ikke noe til spiralen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå