AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jeg går til psykolog for depresjon, men er livredd for at han skal "vurdere" andre diagnoser på meg... vil jeg få vite det før han evnt "vurderer" og setter diagnosen? Anonymkode: 8fdcf...3d9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Vet ikke, men hvilke diagnoser er du redd for? Anonymkode: 42c1c...996
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går til psykolog for depresjon, men er livredd for at han skal "vurdere" andre diagnoser på meg... vil jeg få vite det før han evnt "vurderer" og setter diagnosen? Anonymkode: 8fdcf...3d9 Har du selv opplevelser av andre ting enn depresjonen da, ettersom du er redd for andre vurderinger? Anonymkode: b56bd...d71
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Ja, det kan han. Psykologer ser det de vil se. Går du lenge med en depresjon, vil han tenke personlighetsforstyrrelse. En depresjon går over av seg selv på noen mnd, hvis det vedvarer er det en annen lidelse. Anonymkode: 3b306...02c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan han. Psykologer ser det de vil se. Går du lenge med en depresjon, vil han tenke personlighetsforstyrrelse. En depresjon går over av seg selv på noen mnd, hvis det vedvarer er det en annen lidelse. Anonymkode: 3b306...02c Hvor har du fått siste setning fra? En som lider av alvorlig depresjon vil aldri kunne få den til å gå bort "av seg selv", i hvert fall ikke på bare noen mnd. De krever behandling med samtale og medisiner. Anonymkode: 24243...b86 2
Nøste~ Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan han. Psykologer ser det de vil se. Går du lenge med en depresjon, vil han tenke personlighetsforstyrrelse. En depresjon går over av seg selv på noen mnd, hvis det vedvarer er det en annen lidelse. Anonymkode: 3b306...02c Veldig enig med akkurat dette. Har selv vært hos privat psykolog og deretter DPS. Men begge gangene klarte jeg å komme meg unna hele greia, nettopp fordi de begynte å vurdere meg, spesielt han på DPS var ekstrem på det. Er du litt annerledes er det ensbetydende med at du har en personlighetsfortyrrelse, selv om du vet selv at du ikke har det. Ville nektet om psykologen din begynte å hinte om det hvis jeg var deg. 1
Gjest Lofilteret Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Det med diagnose er jo en veldig grei ting å snakke med psykologen om.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 Det er aldri så galt som man tror. En god psykolog vil ikke dømme deg eller få deg til å føle deg dårlig. Anonymkode: 12007...996
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 1 time siden, Nøste~ skrev: Veldig enig med akkurat dette. Har selv vært hos privat psykolog og deretter DPS. Men begge gangene klarte jeg å komme meg unna hele greia, nettopp fordi de begynte å vurdere meg, spesielt han på DPS var ekstrem på det. Er du litt annerledes er det ensbetydende med at du har en personlighetsfortyrrelse, selv om du vet selv at du ikke har det. Ville nektet om psykologen din begynte å hinte om det hvis jeg var deg. Det er vel vanlig å vite selv at man ikke har en personlighetsforstyrrelse! De færreste klarer å se sitt eget sykdomsbilde. 🙈 Anonymkode: b56bd...d71 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel vanlig å vite selv at man ikke har en personlighetsforstyrrelse! De færreste klarer å se sitt eget sykdomsbilde. 🙈 Anonymkode: b56bd...d71 Dette er tull. Anonymkode: 3b306...02c 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #11 Skrevet 3. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er tull. Anonymkode: 3b306...02c Som pårørende kan jeg fortelle deg at Nei... Det er ikke tull! Anonymkode: b56bd...d71 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #12 Skrevet 3. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som pårørende kan jeg fortelle deg at Nei... Det er ikke tull! Anonymkode: b56bd...d71 For den personen du kjenner, så kan det godt stemme. Anonymkode: 719a5...182
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #13 Skrevet 3. januar 2017 Øh vil du ikke ha et bedre liv ? Anonymkode: 4c70c...83f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #14 Skrevet 3. januar 2017 Er det andres fordommer du er redd for, eller dine egne? Anonymkode: 3ff9c...b61
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #15 Skrevet 4. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel vanlig å vite selv at man ikke har en personlighetsforstyrrelse! De færreste klarer å se sitt eget sykdomsbilde. 🙈 Anonymkode: b56bd...d71 Det kommer elt an på hva du strever med. Det er ikke alle som har like god sykdomsinnsikt. Anonymkode: c2406...f9f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå