GlitterGlitter Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Hei! Noen som vet om noen mascaraer som absolutt IKKE drysser? Alle jeg har prøvd de siste månedene drysser som bare det og ser ikke bra ut i løpet av dagen! Har prøvd Be Long fra Clarins, Sumptuous fra Estée Lauder, Lash Sensational fra Maybelline. Noen som har tips? Jeg liker mascaraer som gir lengde uten klumper
Aryia Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Mine favoritter er clinique high impact curling mascara og the face shop freshian big mascara. 1
cherry blossomed. gone. Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Jeg syns Dior sin drysser veldig, brukte diorshow fast før. Den er genial til fylde og lengde, men jeg syns maybeline sin gule er ok til hverdag, syns den drysser mindre.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 Clinique High Impact curling mascara oppfyller kravene dine. Anonymkode: 721d8...e1f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 2 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev: Jeg syns Dior sin drysser veldig, brukte diorshow fast før. Den er genial til fylde og lengde, men jeg syns maybeline sin gule er ok til hverdag, syns den drysser mindre. hmm... jeg har brukt dior i 9 år og aldri opplevd det. Anonymkode: 60984...df1
cherry blossomed. gone. Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Så rart! Det var grunnen til at jeg sluttet med den. Hm.
frukrines Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 Maybelline lash sensational drysser ingenting 😊 Gikk over til denne etter problemet du omtaler, og har ikke sett meg tilbake. Den er veldig lett å vaske bort også, siden den ikke renner som vanlig maskara, men kan på en måte bare dras av vippene etter å ha blitt myket opp av vann 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 Den røde og hvite fra Loreal drysser ingenting, og tas bare av med varmt vann. Da går mascaraen av i litt sånn "gel"-form. Derfor den ikke drysser. Anonymkode: a38a3...d63
Habbis Skrevet 4. januar 2017 #11 Skrevet 4. januar 2017 23 timer siden, Aryia skrev: Mine favoritter er clinique high impact curling mascara og the face shop freshian big mascara. Dette er den eneste mascarene jeg kan bruke fordi alle andre drysser på meg! Den er fantastisk, har brukt den i flere år nå, fortsatt like fornøyd!
whitewildfox Skrevet 4. januar 2017 #12 Skrevet 4. januar 2017 Lancome Hypnose er dritbra! Det er den eneste mascaraen jeg ikke blir svart under øynene av (og jeg bruker ikke mascara på de nedre vippene engang).
Bøtteknøtte Skrevet 4. januar 2017 #13 Skrevet 4. januar 2017 21 timer siden, frukrines skrev: Maybelline lash sensational drysser ingenting 😊 Gikk over til denne etter problemet du omtaler, og har ikke sett meg tilbake. Den er veldig lett å vaske bort også, siden den ikke renner som vanlig maskara, men kan på en måte bare dras av vippene etter å ha blitt myket opp av vann 👍🏻 Jeg har nylig kjøpt denne og den drysser som bare det på meg. Til og med den vannfaste. Ser ut som en panda på slutten av dagen😜 🐼
frukrines Skrevet 4. januar 2017 #14 Skrevet 4. januar 2017 1 time siden, Bøtteknøtte skrev: Jeg har nylig kjøpt denne og den drysser som bare det på meg. Til og med den vannfaste. Ser ut som en panda på slutten av dagen😜 🐼 Snakker vi om den samme altså? krever at jeg gnir meg voldsomt i øynene dersom jeg skal bli svart 🙈 Den vant også tv2 hjelper deg sin test. Mulig enkelte er mer oljete enn andre rundt øynene, og det vil derfor ikke hjelpe uansett hva slags maskara man benytter seg av. Prøv settingpowder på selve øyelokket og rett under øyet - mulig det er en bedre løsning 😊👍🏻 1
Bøtteknøtte Skrevet 5. januar 2017 #15 Skrevet 5. januar 2017 6 timer siden, frukrines skrev: Snakker vi om den samme altså? krever at jeg gnir meg voldsomt i øynene dersom jeg skal bli svart 🙈 Den vant også tv2 hjelper deg sin test. Mulig enkelte er mer oljete enn andre rundt øynene, og det vil derfor ikke hjelpe uansett hva slags maskara man benytter seg av. Prøv settingpowder på selve øyelokket og rett under øyet - mulig det er en bedre løsning 😊👍🏻 Det er faktisk en av få som drysser på meg, men den holder krøllen på vippene så fint så jeg bruker den likevel. Den holder ut arbeidsdagen 😁 Favoritten er loreal voluminous mascara. Den vannfaste har berget meg igjennom flere begravelser og varme dager uten å rikke på seg👍🏻
frukrines Skrevet 5. januar 2017 #16 Skrevet 5. januar 2017 Hm, merkelig 😬 Men jeg har ikke prøvd den du nevner siden jeg er ganske kresen på børstene. Kanskje den er et bedre alternativ for Ts 👍🏻
GlitterGlitter Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #17 Skrevet 5. januar 2017 Tusen takk for masse svar! Virker litt som det er ulikt fra person til person om hva som funker... Tror jeg skal teste den fra Clinique som heter High Impact Curling Mascara, som flere av dere tipset om! Bare kom med fler forslag dersom dere har andre anbefalinger også, setter stor pris på det!
Nana Skrevet 12. januar 2017 #18 Skrevet 12. januar 2017 Jeg har prøvd "alle" og den eneste jeg har funnet som ikke drysser er Diorshow sin vannfaste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå