AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jeg fikk influensa før jul. Skikkelig syk og orket ikke noe, men så kom jeg meg over verste kneika etter noen dager. Siden da har jeg hanglet: kvalme som kommer og går, smerter i kroppen og hodet og såpass slapp at jeg ikke får gjort veldig mye fornuftig. Hvor lenge bruker dere å være syke før dere går til legen med influensa og er det egentlig noen vits? Jeg mener, det er jo virus og det virker ikke som jeg har lungebetennelse eller bihulebetennelse som krever antibiotika heller. Jeg er ikke dritsyk, men heller ikke frisk. Og lei! Anonymkode: c853c...8ca
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Samme her. Rimelig lei, når blir man frisk? Anonymkode: ada67...6a4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Rimelig lei, når blir man frisk? Anonymkode: ada67...6a4 Det går liksom aldri over. Bare varierer i styrke og flytter seg rundt i kroppen. Anonymkode: c853c...8ca
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Jeg oppsøkte legevakt med influensa og legen der snakket om en topp på 7-10 dagene og en 3 uker før man er nogenlunde i form igjen. Jeg er i min 3 uke nå og jeg er ikke i 100. Fikk plutselig noen dager med hodepine etter feber var borte. Fortsatt slapp og litt ugrei i formen og hoster fortsatt ganske mye. Har i tillegg hostet på meg muskelstrekk i siden da au. Anonymkode: c0892...08b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå