AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Hei dere, har et spørsmål. I dag bestilte jeg en e-sigarett og e-juice (uten nikotin) er det farlig? Er det farlig å røyke en e-sigarett 2 per uke? Anonymkode: a408f...4f6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Beklager dere, tok den i feil sjanger (seksualitet).... Anonymkode: a408f...4f6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Bestiller du ting du ikke har greie på? Hvorfor bruke så mye penger hvis du bare skal bruke det hver 14.dag? Anonymkode: 2d28f...92a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestiller du ting du ikke har greie på? Hvorfor bruke så mye penger hvis du bare skal bruke det hver 14.dag? Anonymkode: 2d28f...92a Kosta meg 30 kr tilsammen på ebay.. Anonymkode: a408f...4f6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #5 Skrevet 13. mai 2017 Som PT-Stine sier, det finnes ingen dokumentasjon på at å dampe på e-sigaretter i seg selv er farlig, MEN som med alt annet kommer det an på kvaliteten på det du kjøper. Du har kjøpt det billig på nettet, og da vet du ikke hva du får. Noen juicer er tilsatt skadelige stoffer. Det er blant annet funnet blant annet ulike metaller og formaldehyd i noen som har blitt testet. Når det er sagt, hvorfor vil du dampe? E-sigaretter er et relativt nytt produkt, og vi kjenner ikke til konsekvensene av lang tids bruk. Selv om det pr i dag ikke er påvist at det er skadelig, er det påvist at det irriterer luftveiene, og du vet aldri hva du får i deg med 100 % sikkerhet hvis du ikke kjøper e-juice av god kvalitet av anerkjent produsent. Og det koster! Når du bruker e-juice av god kvalitet er det med største sannsynlighet langt mindre skadelig enn å røyke vanlige sigaretter, og E-sigaretter er derfor et flott produkt for å slutte røyke, og jeg bruker det selv. Men jeg klarer ikke for alt i verden å forstå at ikke-røykere vil utsette kroppen for potensielt skadelige produkter når det ikke er for å erstatte røyken med noe annet som er mindre skadelig. Anonymkode: 38856...07a 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 13. mai 2017 #6 Skrevet 13. mai 2017 Hvorfor, om du ikke trenger det til røykeslutt? E-sigg er ikke som "2 per uke". Det fungerer ikke som vanlig røyk.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #7 Skrevet 13. mai 2017 Husk at det er meningen å bruke de til å slutte å røyke, nikotin ER og blir et giftstoff, og vi har ikke fått studert langtidsvirkningene over kjemikalier som kommer fra selve brukerutstyret. Jeg kjenner folk som har blitt mer hekta på nikotin etter å ha begynt med dette. Det finnes nikotinfri damp, men disse folkene damper masse masse og prøver stadig nye smaker, for det er jo så spennende, også kommer det jo så masse damp, nesten som folk som røyker marijuana.. ja det blir vel det neste - waping med mariuhuana, tro om det finnes alt.. Nei - jeg er skeptisk. Å slutte å røyke ligger i psyken, man skal ikke kose seg med røyk eller damp. Gå heller en fjelltur. Anonymkode: e6588...5f0
Gjest Ingenting2 Skrevet 13. mai 2017 #8 Skrevet 13. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husk at det er meningen å bruke de til å slutte å røyke, nikotin ER og blir et giftstoff, og vi har ikke fått studert langtidsvirkningene over kjemikalier som kommer fra selve brukerutstyret. Jeg kjenner folk som har blitt mer hekta på nikotin etter å ha begynt med dette. Det finnes nikotinfri damp, men disse folkene damper masse masse og prøver stadig nye smaker, for det er jo så spennende, også kommer det jo så masse damp, nesten som folk som røyker marijuana.. ja det blir vel det neste - waping med mariuhuana, tro om det finnes alt.. Nei - jeg er skeptisk. Å slutte å røyke ligger i psyken, man skal ikke kose seg med røyk eller damp. Gå heller en fjelltur. Anonymkode: e6588...5f0 Nå bestilte TS olje uten nikotin heldigvis. Men ellers er jeg enig, samtidig er det bra med et nikotinfritt alternativ til hjelpemiddel for røykeslutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå