AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 jente 20 år her. Jeg husker ikke helt sist når jeg var glad, men det er over en uke siden. Nå er jeg bare sur og trist. Jeg føler jeg trenger å komme meg bort. Jeg har vært deprimert før og gikk til samtaler osv. Jeg klarer ikke late som om jeg er glad eller for jeg er så langt nede nå. Jeg er isolert på rommet mitt og jeg har mistet interessene som jeg hadde før. Jeg føler at jeg må komme meg bort, men mange sier at det er å flykte fra problemene mine, men jeg kan jo ikke flykte fra meg selv. Kanskje jeg finner gleden igjen på turen? Treffe andre mennesker der jeg blir tvunget til å faktisk prate og bli kjent med andre når jeg blir borte i 3 mnd. Det frister ikke med noe samtaler. Høres det lurt ut? Når jeg sier tur så tenker jeg på backpacing Jeg har en bestevenn som jeg vet også sliter, kanskje han ville vært med. Så er jeg ikke helt alene. Jeg har ingen andre venner som jeg kunne hatt snakke med eller. Anonymkode: 7648e...7e6
WubWub Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Først og fremst så tenker jeg at du bør snakke med legen din om dette før du reiser. Ellers så er reiseliv, sosialisering og fysisk aktivitet en god medisin mot depresjon. Ikke bare det; men backpacking gir deg også mye livserfaring og kulturell kapital
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå