AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #21 Skrevet 4. januar 2017 8 timer siden, AnonGangerTo skrev: Eller mangel på intelligens. *sosial intelligens Anonymkode: 18f85...96e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #22 Skrevet 4. januar 2017 2 minutter siden, RealWildOne skrev: Fra naturens side jo, følger man instinktene så er det slik... Men vi er sosialisert til å tenke og se det annerledes, lært opp til at slik skal man ikke gjøre det. Så man kan jo si at noen følger følelsene (jeg er en av dem) mens andre bruker fornuften. Det er logikkbrist der du. Jeg kjenner jeg kan godt forsøke å få en fyr som har dame, men av respekt for meg selv og henne, velger jeg å bare fortelle han hva jeg føler og at han får ta kontakt om han er interessert og singel en dag. Lysten er der, men jeg velger altså å leve etter hva jeg mener er riktig, og ikke skylde på "dyriske" instinkter. For du er jo bra tett om du tror det er bare menn som er dyriske.. Anonymkode: 30078...c83
Gjest RealWildOne Skrevet 4. januar 2017 #23 Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er logikkbrist der du. Jeg kjenner jeg kan godt forsøke å få en fyr som har dame, men av respekt for meg selv og henne, velger jeg å bare fortelle han hva jeg føler og at han får ta kontakt om han er interessert og singel en dag. Lysten er der, men jeg velger altså å leve etter hva jeg mener er riktig, og ikke skylde på "dyriske" instinkter. For du er jo bra tett om du tror det er bare menn som er dyriske.. Anonymkode: 30078...c83 Jeg tror ikke det bare er oss menn som er dyriske, men vi hannkjønn er født med vesentlig lavere omsorgsinstinkt enn dere hunnkjønn, ergo tenker vi mer rivalisering mens dere har høyere kapasitet til å tenke på dem rundt dere og deres følelser. Havner gjerne i kamp med en kamerat jeg for den rette dama og hver eneste av mine kamerater kan ofres for henne, jeg setter kjærlighet over vennskap så det blir et enkelt valg i så måte. Men nå er ikke dette noen stort problem, jeg har i liten grad funnet mine kameraters damer interessante og dem har i liten grad forsøkt meg på dem jeg har hatt også - småting som det jeg har opplevd på den fronten er ganske så vanlige selv om de ikke snakkes mye om.
Gjest 007_008_007 Skrevet 9. januar 2017 #24 Skrevet 9. januar 2017 På 3.1.2017 den 14.28, AnonymBruker skrev: Matchet med en dame på Tinder, men hun svarte så kort og tilsynelatende uinteressert ("ja", "hehe", "lol" osv, uten å bidra med noe for å holde samtalen gående), så jeg slettet henne. Da virket hun litt furt, for hun tok det opp på Facebook, åpent så flere kunne lese det. Hun skrev litt generelt, og brukte "man" istedenfor "du", men sikkert noen som skjønte at det var jeg som hadde slettet henne på Tinder. Etter en stund la hun meg til som venn på Facebook etter at vi hadde skrevet litt fram og tilbake i en Facebook-gruppa. Så hun sender litt forskjellige signaler, med mindre hun bare vil være venn med meg. Jeg har hatt henne litt i kikkerten, og ikke avskrevet henne helt pga dette, så jeg tok kontakt igjen. Hun svarte ordentlig på det jeg spurte om, sikkert fordi jeg tok opp noe om henne som hun synes det er gøy å snakke om. Men så kommer "hehe" igjen, så fort jeg sier noe om meg selv (som hadde en sammenheng med det vi snakket om). Det er ikke noen krise at hun bare skriver "hehe", men hvis det er alt, og hun ikke viser noen særlig interesse, så gidder jeg ikke å skrive mer. Da vi skrev i den Facebook-gruppa sist skrev hun til slutt bare "haha" og brukte noen smileys. Det ble et punktum for min del. Hun vet hva jeg mener om dette, for jeg har sagt at jeg slettet henne på Tinder fordi hun skrev så kort og uinteressert. Enten har hun ikke skjønt dette, eller så prøver hun å holde litt avstand. Har snakket med kompiser om dette, og de kan også få slike korte meldinger, inkludert bare "ja" eller "nei". De fleste tenker nok bare at vedkommende ikke er interessert, men denne dama er litt av og på slik jeg ser det. En liten digresjon, men kompisen min har nylig prøvd seg på henne, selv om han vet om "oss". Jeg har fortalt hele greia for ham. Han spurte bare om jeg har ligget med henne, og da jeg sa nei var det liksom fritt fram. Yes. Samtidig har han nektet meg å treffe en av hans "ekser" (uten at det engang har vært et tema, for den dama er så sprø og uinteressant at hun er helt uaktuell for meg). Anonymkode: 3f9d5...422 Et godt tips: ikke prøv å forstå deg på kvinner fordi du ender opp som en sullik og totalt forvirret. Ta det for det det er og følge magefølelsen din. Og ikke minst selvrespekten din. Hvis du er av typen som ønsker mer enn Hehe som respons så er denne kvinnen/jenta tydeligvis ikke den rette partneren. Hun viser heller ikke mye selvinnsikt siden hun istedet for å spørre deg om hvorfor du sluttet å ta kontakt, oppfører seg som en tulling på Facebook. Dere virker ganske unge på meg, er det tilfellet? Ønsker du å bli mind fucked? Hvis ikke, vær en mann og sett grenser.
Gjest Minesveiper Skrevet 9. januar 2017 #25 Skrevet 9. januar 2017 (endret) Har du i det hele tatt prøvd å spørre om hun vil finne på noe? Du trenger ikke så mye chitchat. Endret 9. januar 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #26 Skrevet 9. januar 2017 Hvis du liker henne så kan du jo prøve å ringe og snakke med henne på tlf, eller møte henne så kanskje går komunikasjonen bedre da. Anonymkode: bc9d2...18c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #28 Skrevet 10. januar 2017 hehe betyr egentlig at du drepte samtalen ved å skrive noe skikkelig kleint og uinteressant, så har satt henne i en vanskelig situasjon, hvor hun enten må skrive noe uinteressant tilbake, eller ignorere deg. Se litt på hva du skriver før det hehe'et. Selv bruker jeg det for å gi han en sjanse til å hente seg inn, fordi han faktisk virker interessant. Anonymkode: fb4a8...4b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå