Mariellehs Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Heisann! Jeg har bestemt meg for å ta silikon, og lurer på hvilken klinikk som anbefales i Trondheim?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Tenk på de problemene du kommer til å få senere i livet ved å ta silikon... enda verre blir det når du blir gamlere :-) Anonymkode: 53dd9...431
Mariellehs Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk på de problemene du kommer til å få senere i livet ved å ta silikon... enda verre blir det når du blir gamlere :-) Anonymkode: 53dd9...431 Jeg har tenkt over det, og det går helt fint for meg:-) Noen andre som har noen erfaringer med enten Aleris, stokkan eller noe?
Karo* Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 4 timer siden, Mariellehs skrev: Jeg har tenkt over det, og det går helt fint for meg:-) Noen andre som har noen erfaringer med enten Aleris, stokkan eller noe? Ja, har nylig erfaring med Volvat (het Stokkan før tror jeg). Opererte for under en måned siden. Kan anbefale de. Jeg hadde dratt dit igjen, selv om jeg ikke er 100 % fornøyd. For eksempel etter oppvåkning, mye uro så var vanskelig å hvile. Og, føler jeg har fått litt forskjellig informasjon om forløpet nå etter operasjonen. Men, resultatet er bra, føltes trygt og seriøst. Bare vit at det kan være litt uro når du våkner, mye folk som snakker og er rundt. Få tydelig beskjed om forløp etterpå, i forhold til hvile, hvordan sove, når dusje, når fjerne brystbånd/ sports bh etc. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 Stokkan ville jeg holdt meg langt unna. Er ganske mange misfornøyde kunder som har operert inn silikon der og både fått satt inn for mye og feil implantat ifht hva som var avtalt med klinikken Anonymkode: dc2ab...767
LeneXCII Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 Anbefaler tråden "CeeCee’s hemmelige verden" i generell dagbok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå