AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Har en kompis som er innlagt pga av han er syk, blant annet deprimert, og noen sa det også er blandt annet fordi han ikke er "samlet". Hva betyr det? Han har sagt dette med samlet før til meg også, det er lege som sa det, men fikk ikke spurt han. Ikke psykoser og sånt er det eneste jeg vet. Han er åpen om dette men får ikke spurt han akkurat nå. Noen? Anonymkode: 43d48...793
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Å være "samlet" betyr å være rolig og ha kontroll. Så det betyr vel at han er litt ustabil nå, men det er nå ofte derfor folk legges inn/legger seg inn. Så ingenting urovekkende i det. Anonymkode: 9a207...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å være "samlet" betyr å være rolig og ha kontroll. Så det betyr vel at han er litt ustabil nå, men det er nå ofte derfor folk legges inn/legger seg inn. Så ingenting urovekkende i det. Anonymkode: 9a207...a2e Hvordan ustabil da ? Jeg trodde ikke det var noe urovekkende egentlig, jeg bare lurte på hva det betydde for jeg hadde aldri hørt det før han sa det første gang og skjønte ikke. =)) Anonymkode: 43d48...793
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå