Gå til innhold

Hvor mange tindermatcher har dere menn?

Fremhevede innlegg

Gjest RealWildOne
Skrevet

Tinder er prøvd en gang og det var uengasjerende kjedelig, KG er mye bedre også som sjekke-arena, er meninger her i det minste og man kan bli kjent med folk her.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Jacklost skrev:

Starta igjen på det i forgårs, jeg har brukt det før men det har aldri vært noen som har vært interesert i meg og de som jeg har matchet med har ikke svart :rolleyes: Fikk en match i går og sendte mld men har ikke fått noe svar gitt, tinder er håpløst

Men hadde du møtt dama om hun sendte deg melding og spurte om en date?

Anonymkode: 52f66...a92

Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hadde du møtt dama om hun sendte deg melding og spurte om en date?

Anonymkode: 52f66...a92

Ja :)

Gjest Nordavind
Skrevet

Kommer litt an på hvor jeg var. Fikk svært få matcher her. Mens i utlandet kunne fått match med omtrent alt jeg sveipet til høyre.

Det var før. Har ikke tinder nå.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noen trøst: Jeg er kvinne og får mange matcher. Men når jeg sender melding er det svært sjelden jeg får noe svar. Kanskje 20% av gangene, også dør det jo som regel ut. Har vært veldig aktiv i perioder, men det er likevel vanskelig å få seg en date. Mange som nok bare er ute etter sex. Har også blitt slettet av mange når jeg bruker 1-2 dager på å svare.

Anonymkode: 9ade9...1cf

Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Frk.K, mod.

Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)

Jeg tror tinder og nettdating er bortkastet tid for ca. 50% av menn. Den eneste måten disse kan finne ei dame på er å prøve seg på damer på byen eller andre steder. Dette handler om at kvinner flest blir mer smigret av å bli lagt ann på i virkeligheten i forhold til via internett.

Endret av Jonasmann
Gjest Jonasmann
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er noen trøst: Jeg er kvinne og får mange matcher. Men når jeg sender melding er det svært sjelden jeg får noe svar. Kanskje 20% av gangene, også dør det jo som regel ut. Har vært veldig aktiv i perioder, men det er likevel vanskelig å få seg en date. Mange som nok bare er ute etter sex. Har også blitt slettet av mange når jeg bruker 1-2 dager på å svare.

Anonymkode: 9ade9...1cf

Det er fordi gjennomsnittsmannen faktisk trykker hjerte på nær 90% av alle kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Tinder tni én ting, og bare én ting: Sex.

Jeg swiper til høyre på alle som har et utseende som tiltrekker meg, enkelt og greit. Det blir veldig mange swipes. Teller ikke antall matcher, men det blir en god del pr. måned. I snitt vil jeg si jeg møter 2-3 stk. pr måned og har sex med dem.

Anonymkode: 8f2d9...c2a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker Tinder tni én ting, og bare én ting: Sex.

Jeg swiper til høyre på alle som har et utseende som tiltrekker meg, enkelt og greit. Det blir veldig mange swipes. Teller ikke antall matcher, men det blir en god del pr. måned. I snitt vil jeg si jeg møter 2-3 stk. pr måned og har sex med dem.

Anonymkode: 8f2d9...c2a

Enten så er du en usedvanlig kjekk kar da, eller en helt alminnelig kvinne :)

Anonymkode: 5a6c0...0b7

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten så er du en usedvanlig kjekk kar da, eller en helt alminnelig kvinne :)

Anonymkode: 5a6c0...0b7

Nydelig observert! Sendt inn som forslag til "Årets innlegg".....

Skrevet

Hvordan ser man hvor mange matcher man har? Kunne vurdert å telle, men ble grepet av akutt latskap.

Er vel egentlig forholdsvis lite kresen på Tinder, mulig sånn 30% går til høyre? Det er ikke så mange jeg synes er såpass utiltalende at utseende alene er nok til å utelukke dem, men en del ryker ut på grunn av hester, fallskjermer, skiturprofilbilde, fordi de ser ut som "alle andre" eller har profiltekster av typen "liker å trene og være med venner".

Om jeg får mange matcher vel litt tja. Ekstremt langt færre sveiper meg til høyre enn omvendt, men sånn er det vel å være mann, antar jeg. Likevel synes jeg det høres litt merkelig ut med de som nesten ikke får noen. Mulig de har helt håpløse bilder, eller fullstendig pregløse profiltekster?

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Okapi skrev:

Hvordan ser man hvor mange matcher man har? Kunne vurdert å telle, men ble grepet av akutt latskap.

Når du er inne på der du har matchene dine så drar du ned - da kommer det opp et søkefelt hvor det også står hvor mange mathcer du har.

Skrevet
32 minutter siden, pika skrev:

Når du er inne på der du har matchene dine så drar du ned - da kommer det opp et søkefelt hvor det også står hvor mange mathcer du har.

Ser jo søkefeltet, men ingen tall. Android eller iOS?

Skrevet
På ‎07‎.‎01‎.‎2017 den 13.46, Jacklost skrev:

Starta igjen på det i forgårs, jeg har brukt det før men det har aldri vært noen som har vært interesert i meg og de som jeg har matchet med har ikke svart :rolleyes: Fikk en match i går og sendte mld men har ikke fått noe svar gitt, tinder er håpløst

Hva skrev du? Hvor lenge etter at du fikk match skrev du noe?

Anonymkode: 35330...2f4

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev du? Hvor lenge etter at du fikk match skrev du noe?

Har fått en ny match nå som jeg er i kontakt med, bor i Ålesund med :D

Hei :) Hva skjer skrev jeg

Med en gang

Endret av Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, Okapi skrev:

Ser jo søkefeltet, men ingen tall. Android eller iOS?

Så rart.. På min står det "Søk i ... Matcher" (iOS)

Skrevet (endret)

Her står det bare "search" og intet annet (Android).

Edit: Googlet litt, og det kan se ut som de har fjernet muligheten for å se antall matches. Dere som får se dette, har dere en eldre versjon? Den nyeste er 6.7.2. Gå inn på settings og scroll til bunnen.

Endret av Okapi
Skrevet
20 minutter siden, Jacklost skrev:

Har fått en ny match nå som jeg er i kontakt med, bor i Ålesund med :D

Hei :) Hva skjer skrev jeg

Med en gang

To nybegynnerfeil her, ser jeg.

1) Ikke skriv MED EN GANG, det oser det desp av

2) "Hei :) Hva skjer", er ikke akkurat en melding som får en mottaker til å tenke "for en morsom fyr! denne fikk jeg lyst til å svare på!"

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To nybegynnerfeil her, ser jeg.

1) Ikke skriv MED EN GANG, det oser det desp av

2) "Hei :) Hva skjer", er ikke akkurat en melding som får en mottaker til å tenke "for en morsom fyr! denne fikk jeg lyst til å svare på!"

Vel det funket nå i hvert fall :) Har prøvd nettdating i flere år :P 

Er jo ikke annet å si når de ikke har noe info i profilen heller

Endret av Jacklost

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...