Gjest RealWildOne Skrevet 7. januar 2017 #21 Skrevet 7. januar 2017 Tinder er prøvd en gang og det var uengasjerende kjedelig, KG er mye bedre også som sjekke-arena, er meninger her i det minste og man kan bli kjent med folk her.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #22 Skrevet 7. januar 2017 59 minutter siden, Jacklost skrev: Starta igjen på det i forgårs, jeg har brukt det før men det har aldri vært noen som har vært interesert i meg og de som jeg har matchet med har ikke svart Fikk en match i går og sendte mld men har ikke fått noe svar gitt, tinder er håpløst Men hadde du møtt dama om hun sendte deg melding og spurte om en date? Anonymkode: 52f66...a92
Gjest Jacklost Skrevet 7. januar 2017 #23 Skrevet 7. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hadde du møtt dama om hun sendte deg melding og spurte om en date? Anonymkode: 52f66...a92 Ja
Gjest Nordavind Skrevet 8. januar 2017 #24 Skrevet 8. januar 2017 Kommer litt an på hvor jeg var. Fikk svært få matcher her. Mens i utlandet kunne fått match med omtrent alt jeg sveipet til høyre. Det var før. Har ikke tinder nå.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #25 Skrevet 9. januar 2017 Hvis det er noen trøst: Jeg er kvinne og får mange matcher. Men når jeg sender melding er det svært sjelden jeg får noe svar. Kanskje 20% av gangene, også dør det jo som regel ut. Har vært veldig aktiv i perioder, men det er likevel vanskelig å få seg en date. Mange som nok bare er ute etter sex. Har også blitt slettet av mange når jeg bruker 1-2 dager på å svare. Anonymkode: 9ade9...1cf
Frk.K Skrevet 9. januar 2017 #26 Skrevet 9. januar 2017 Ryddet for personangrep og svar til dette. Frk.K, mod.
Gjest Jonasmann Skrevet 9. januar 2017 #27 Skrevet 9. januar 2017 (endret) Jeg tror tinder og nettdating er bortkastet tid for ca. 50% av menn. Den eneste måten disse kan finne ei dame på er å prøve seg på damer på byen eller andre steder. Dette handler om at kvinner flest blir mer smigret av å bli lagt ann på i virkeligheten i forhold til via internett. Endret 9. januar 2017 av Jonasmann
Gjest Jonasmann Skrevet 9. januar 2017 #28 Skrevet 9. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er noen trøst: Jeg er kvinne og får mange matcher. Men når jeg sender melding er det svært sjelden jeg får noe svar. Kanskje 20% av gangene, også dør det jo som regel ut. Har vært veldig aktiv i perioder, men det er likevel vanskelig å få seg en date. Mange som nok bare er ute etter sex. Har også blitt slettet av mange når jeg bruker 1-2 dager på å svare. Anonymkode: 9ade9...1cf Det er fordi gjennomsnittsmannen faktisk trykker hjerte på nær 90% av alle kvinner.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #29 Skrevet 9. januar 2017 Jeg bruker Tinder tni én ting, og bare én ting: Sex. Jeg swiper til høyre på alle som har et utseende som tiltrekker meg, enkelt og greit. Det blir veldig mange swipes. Teller ikke antall matcher, men det blir en god del pr. måned. I snitt vil jeg si jeg møter 2-3 stk. pr måned og har sex med dem. Anonymkode: 8f2d9...c2a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #30 Skrevet 9. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Tinder tni én ting, og bare én ting: Sex. Jeg swiper til høyre på alle som har et utseende som tiltrekker meg, enkelt og greit. Det blir veldig mange swipes. Teller ikke antall matcher, men det blir en god del pr. måned. I snitt vil jeg si jeg møter 2-3 stk. pr måned og har sex med dem. Anonymkode: 8f2d9...c2a Enten så er du en usedvanlig kjekk kar da, eller en helt alminnelig kvinne Anonymkode: 5a6c0...0b7 2
Prebs Skrevet 9. januar 2017 #31 Skrevet 9. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enten så er du en usedvanlig kjekk kar da, eller en helt alminnelig kvinne Anonymkode: 5a6c0...0b7 Nydelig observert! Sendt inn som forslag til "Årets innlegg".....
Okapi Skrevet 10. januar 2017 #32 Skrevet 10. januar 2017 Hvordan ser man hvor mange matcher man har? Kunne vurdert å telle, men ble grepet av akutt latskap. Er vel egentlig forholdsvis lite kresen på Tinder, mulig sånn 30% går til høyre? Det er ikke så mange jeg synes er såpass utiltalende at utseende alene er nok til å utelukke dem, men en del ryker ut på grunn av hester, fallskjermer, skiturprofilbilde, fordi de ser ut som "alle andre" eller har profiltekster av typen "liker å trene og være med venner". Om jeg får mange matcher vel litt tja. Ekstremt langt færre sveiper meg til høyre enn omvendt, men sånn er det vel å være mann, antar jeg. Likevel synes jeg det høres litt merkelig ut med de som nesten ikke får noen. Mulig de har helt håpløse bilder, eller fullstendig pregløse profiltekster? 1
pika Skrevet 10. januar 2017 #33 Skrevet 10. januar 2017 10 timer siden, Okapi skrev: Hvordan ser man hvor mange matcher man har? Kunne vurdert å telle, men ble grepet av akutt latskap. Når du er inne på der du har matchene dine så drar du ned - da kommer det opp et søkefelt hvor det også står hvor mange mathcer du har.
Okapi Skrevet 10. januar 2017 #34 Skrevet 10. januar 2017 32 minutter siden, pika skrev: Når du er inne på der du har matchene dine så drar du ned - da kommer det opp et søkefelt hvor det også står hvor mange mathcer du har. Ser jo søkefeltet, men ingen tall. Android eller iOS?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #35 Skrevet 10. januar 2017 På 07.01.2017 den 13.46, Jacklost skrev: Starta igjen på det i forgårs, jeg har brukt det før men det har aldri vært noen som har vært interesert i meg og de som jeg har matchet med har ikke svart Fikk en match i går og sendte mld men har ikke fått noe svar gitt, tinder er håpløst Hva skrev du? Hvor lenge etter at du fikk match skrev du noe? Anonymkode: 35330...2f4 1
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #36 Skrevet 10. januar 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva skrev du? Hvor lenge etter at du fikk match skrev du noe? Anonymkode: 35330...2f4 Har fått en ny match nå som jeg er i kontakt med, bor i Ålesund med :D Hei Hva skjer skrev jeg Med en gang Endret 10. januar 2017 av Jacklost
pika Skrevet 10. januar 2017 #37 Skrevet 10. januar 2017 6 minutter siden, Okapi skrev: Ser jo søkefeltet, men ingen tall. Android eller iOS? Så rart.. På min står det "Søk i ... Matcher" (iOS)
Okapi Skrevet 10. januar 2017 #38 Skrevet 10. januar 2017 (endret) Her står det bare "search" og intet annet (Android). Edit: Googlet litt, og det kan se ut som de har fjernet muligheten for å se antall matches. Dere som får se dette, har dere en eldre versjon? Den nyeste er 6.7.2. Gå inn på settings og scroll til bunnen. Endret 10. januar 2017 av Okapi
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #39 Skrevet 10. januar 2017 20 minutter siden, Jacklost skrev: Har fått en ny match nå som jeg er i kontakt med, bor i Ålesund med :D Hei Hva skjer skrev jeg Med en gang To nybegynnerfeil her, ser jeg. 1) Ikke skriv MED EN GANG, det oser det desp av 2) "Hei Hva skjer", er ikke akkurat en melding som får en mottaker til å tenke "for en morsom fyr! denne fikk jeg lyst til å svare på!" Anonymkode: 35330...2f4 2
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #40 Skrevet 10. januar 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: To nybegynnerfeil her, ser jeg. 1) Ikke skriv MED EN GANG, det oser det desp av 2) "Hei Hva skjer", er ikke akkurat en melding som får en mottaker til å tenke "for en morsom fyr! denne fikk jeg lyst til å svare på!" Anonymkode: 35330...2f4 Vel det funket nå i hvert fall Har prøvd nettdating i flere år Er jo ikke annet å si når de ikke har noe info i profilen heller Endret 10. januar 2017 av Jacklost
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå