Gå til innhold

Hvor mange tindermatcher har dere menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

swiper dere alle damer til høyre? Og hvor lenge har dere vært på tinder?😊 Selv er jeg kvinne og er oppi 80 matcher på 3 uker Ca.. Snakker dog med et fåtall av de og har ikke møtt noen enda. Bare lurer på om det er vavskrligere være mann på tinder 

Anonymkode: 3f05c...925

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

swiper dere alle damer til høyre? Og hvor lenge har dere vært på tinder?😊 Selv er jeg kvinne og er oppi 80 matcher på 3 uker Ca.. Snakker dog med et fåtall av de og har ikke møtt noen enda. Bare lurer på om det er vavskrligere være mann på tinder 

Er du ny på KG? Dette har vært diskutert 1000 ganger. Selvfølgelig er det mye vanskeligere å være mann på Tinder. Det er kun en liten andel menn som får matcher, sannsynligvis akkurat de samme som du selv har matchet med. 

Anonymkode: 01211...a65

• Liker 8
Skrevet

Swiper ca. 50/50. Tinder blir mest som tisfordriv for min del siden jeg har få likes tilbake. 4 matches på 6mnd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder som middels mann er håpløst og sløsing med tid.

Anonymkode: cfacf...ce0

• Liker 5
Skrevet

Ingen. Jeg har fått streng beskjed om å holde meg her på KG! 😉

Skrevet (endret)

Har kamerater som stort sett sveiper alle til høyre, mens andre sveiper mer selektivt. Ingen vits i å bli overdrevent skeptisk, men vær litt i ambivalensen der inne.

Endret av Brødsmula
  • Liker 2
Skrevet

Jeg sveiper vel 30 høyre og 70 venstre ca. Har vært aktiv på tinder siden oktober og har rundt 150 matcher. 

Skrevet

Jeg sveiper vel til høyre på rundt 50% tenker jeg, og har brukt Tinder i 3 år. Har kanskje 5 matcher det siste året, og omtrent 15 totalt. 2 av de har svart på meldingene, men begge har sluttet å svare etter hvert, så jeg har aldri møtt noen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Svinepels skrev:

Jeg sveiper vel 30 høyre og 70 venstre ca. Har vært aktiv på tinder siden oktober og har rundt 150 matcher. 

:ohmy:

Anonymkode: 83b65...4c6

• Liker 1
Skrevet

114

Sveiper stort sett alle til høyre, bortsett fra feite, lite oppegående og oversminkede

halvt år med sporadisk sveiping og discovery av

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sveiper alle til høyre, har vel ca 50-60 matcher over 6 mnd eller noe slik.

Anonymkode: 34df4...3dc

AnonymBruker
Skrevet

Sveiper sjeldent, men sveiper kanskje 1 / 50 til høyre og matcher ca med 1 / 3 av de igjen. Har 20 matcher.

Anonymkode: e346d...0b1

Skrevet

Det er lettere for kvinner fordi mennene tar anything som de kan knulle.

• Liker 1
Skrevet

Vel, sant skal sies, mange flotte jenter på tinder, blir overrasket over hvor mange flotte jenter det er der, selvfølgelig reint utseendemessig.

Nå bor jeg litt langt unna større byer, så det blir jo endel mil hvis jeg skal få opp noen i det hele tatt. Så lite matcher. (skal vel mye til for at dem endrer antall km utenfor der de bor)

Gjest Lakrisbjørn
Skrevet

Tilbakestilte Tinder i november/desember. 50/50. Tipper matchprosenten er et sted rundt 4%, noe som antageligvis er ganske normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde 3 matcher da jeg hadde Tinder. To ble det ikke noen kommunikasjon med. Prata litt med den tredje. 

Har normalt utseende, men er ikke noen adonis.

Anonymkode: e7d80...554

AnonymBruker
Skrevet

Ca. 4-500.

Anonymkode: 98a30...520

Skrevet
På 2.1.2017 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Å spørre om det er vanskeligere å være mann enn kvinne på Tinder (eller datingsteder generelt) er litt som å spørre om det er mye vann i havet, eller hvilken farve det var på Napoleons hvite hest. Selvfølgelig er det det, får ikke matcher hver dag, for å si det slik. Men det er ikke så farlig, er jo bare tidsfordriv uansett. Og et par dater har det jo blitt. Nei, jeg sveiper ikke alle til høyre, mange går til venstre. Har da standarder. Enten utseendet ikke tiltaler (hele den såkalte attraktivitetsskalaen), måten bildet er tatt på (trutmunn, snapshat-tull etc) eller at det står noe i profilen jeg ikke liker. Så får det heller være at jeg på den måten kan gå glipp av noen potensielle matcher. Antallet er tross alt ikke det viktigste.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir litt kvalm av denne tråden. Tinder er ut, og skal aldri tilbake igjen på min telefon. 

Anonymkode: 83b65...4c6

Gjest Jacklost
Skrevet

Starta igjen på det i forgårs, jeg har brukt det før men det har aldri vært noen som har vært interesert i meg og de som jeg har matchet med har ikke svart :rolleyes: Fikk en match i går og sendte mld men har ikke fått noe svar gitt, tinder er håpløst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...