AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har tatt influensavaksine. Jeg har bittelitt hodepine. Litt frysning men ikke feber. Småvondt oppi rygg og armene. Vondt i magen, spesielt sidene og nedover beina. Småkvalm. Fin urinprøve. Smertene stikker til. Hva er dette for noe😭 Jeg har alltod hatt angst for influensa pga fortiden. Anonymkode: 51528...27a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Det er vanlig å få lette symptomer etter vaksine, slapp av og ta det rolig. Anonymkode: 736f8...ad7 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vanlig å få lette symptomer etter vaksine, slapp av og ta det rolig. Anonymkode: 736f8...ad7 Det er lenge siden jeg tok vaksinen. Tok den i begynnelsen av November så kan vel ikke være symptomer etter det nå. Anonymkode: 51528...27a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt influensavaksine. Jeg har bittelitt hodepine. Litt frysning men ikke feber. Småvondt oppi rygg og armene. Vondt i magen, spesielt sidene og nedover beina. Småkvalm. Fin urinprøve. Smertene stikker til. Hva er dette for noe😭 Jeg har alltod hatt angst for influensa pga fortiden. Anonymkode: 51528...27a Hvor lenge har du følt det slik? Anonymkode: 663db...e98
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du følt det slik? Anonymkode: 663db...e98 Siden nyttårsaften. Anonymkode: 51528...27a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt influensavaksine. Jeg har bittelitt hodepine. Litt frysning men ikke feber. Småvondt oppi rygg og armene. Vondt i magen, spesielt sidene og nedover beina. Småkvalm. Fin urinprøve. Smertene stikker til. Hva er dette for noe😭 Jeg har alltod hatt angst for influensa pga fortiden. Anonymkode: 51528...27a Vi er ikke syske, heller ikke leger. Men at du har tatt influensavaksine betyr ikke at du ikke kan få influensa. Anonymkode: dabe9...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er ikke syske, heller ikke leger. Men at du har tatt influensavaksine betyr ikke at du ikke kan få influensa. Anonymkode: dabe9...b3d Det er det jeg frykter for da har jeg smittet noen jeg er evig glad i som er i faresonen og alltid har nektet vaksine. Jeg orker ikke se noen jeg er glad i så syk. Jeg har ikke feber men uten vaksine får over 40 i feber. Ingen leger vil ta meg i mot for de er så opptatt. Anonymkode: 51528...27a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden nyttårsaften. Anonymkode: 51528...27a Hvor er de stikkende smertene? Jeg synes ikke dette høres ut som influensa. Influensa er typisk med høy feber, muskelverk i hele kroppen, tørr hoste, du kjenner det sitter i luftveier (hals og lunger). Det er vondt å hoste. Du kan være kvalm og svimmel er visstnok også ganske vanlig. Anonymkode: 663db...e98
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. januar 2017 #10 Skrevet 4. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg frykter for da har jeg smittet noen jeg er evig glad i som er i faresonen og alltid har nektet vaksine. Jeg orker ikke se noen jeg er glad i så syk. Jeg har ikke feber men uten vaksine får over 40 i feber. Ingen leger vil ta meg i mot for de er så opptatt. Anonymkode: 51528...27a Det er løgn, det er fordi de ikke ser på det som alvorlig eller fordi du har en historikk med å gå veldig ofte til legen tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #11 Skrevet 4. januar 2017 7 minutter siden, Evilposelos skrev: Det er løgn, det er fordi de ikke ser på det som alvorlig eller fordi du har en historikk med å gå veldig ofte til legen tenker jeg. Eller TS bor i en bygd. Hvor jeg vokste opp var det vanlig med 16 ukers ventetid på det meste, nå er det nede i 8-10 om du er heldig. Unntaket er helt akutte ting, som i en by vil bli sett på som legevakt saker. Klart en kan bruke privatleger, om en har råd, og mulighet til å reise 1-2 timer en vei. Anonymkode: b1f46...017
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #12 Skrevet 4. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er de stikkende smertene? Jeg synes ikke dette høres ut som influensa. Influensa er typisk med høy feber, muskelverk i hele kroppen, tørr hoste, du kjenner det sitter i luftveier (hals og lunger). Det er vondt å hoste. Du kan være kvalm og svimmel er visstnok også ganske vanlig. Anonymkode: 663db...e98 Det er litt smerte i armene, nedover beina, magen eller mest i sidene. Der er det litt vondt når jeg trykker. Spesielt venstre side. Litt kvalm av og til og brystsmerte. Kan det komme av redsel? Litt sår hals og nysing av og til. En liten host av og til men ikke vondt å hoste. Jeg får prøve å roe meg ned med at jeg hadde vert verre og fått feber selv med vaksninen (vel?). Hvis en er smittet så hadde jeg vel merket at jeg hadde influensa. Den blir lettere og mindre risiko for lungebetennelse men ikke feberfri. Tar jeg helt feil? Jeg er veldig stiv i nakken. Er jeg alltid men litt verre nå. Så sitter hodepinen i pannen. Ikke hele hodet. Tror dere jeg bare kan slappe av og slå vekk den tanken? Jeg har samme matlyst som jeg alltid har. Ikke noe mindre matlyst. Anonymkode: 51528...27a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #13 Skrevet 4. januar 2017 12 timer siden, Evilposelos skrev: Kalles bivirkninger. Kan jeg få bivirkning nå når jeg tok den i November? Anonymkode: 51528...27a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #14 Skrevet 4. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er litt smerte i armene, nedover beina, magen eller mest i sidene. Der er det litt vondt når jeg trykker. Spesielt venstre side. Litt kvalm av og til og brystsmerte. Kan det komme av redsel? Litt sår hals og nysing av og til. En liten host av og til men ikke vondt å hoste. Jeg får prøve å roe meg ned med at jeg hadde vert verre og fått feber selv med vaksninen (vel?). Hvis en er smittet så hadde jeg vel merket at jeg hadde influensa. Den blir lettere og mindre risiko for lungebetennelse men ikke feberfri. Tar jeg helt feil? Jeg er veldig stiv i nakken. Er jeg alltid men litt verre nå. Så sitter hodepinen i pannen. Ikke hele hodet. Tror dere jeg bare kan slappe av og slå vekk den tanken? Jeg har samme matlyst som jeg alltid har. Ikke noe mindre matlyst. Anonymkode: 51528...27a Jeg tror ikke dette er influensa og er sikker på at du snart er bedre. Mulig du har en virusinfeksjon av noe slag, men dette er det ingen grunn til å engste seg så for. Prøv å slappe av, pleie deg selv og tenke at du snart er frisk og rask igjen. God bedring! Anonymkode: 663db...e98 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #15 Skrevet 4. januar 2017 Uff. Kanskje du kan bytte fastlege? Hvis du ikke blir tatt seriøst. Hørtes ikke bra ut sånn du har det. Når jeg hadde D vitamin mangel brukte jeg dråper i stedet for piller, ble tipset om at det var bedre. Syntes de hjalp fort. Kjøpte de på helsekost men kanskje de har på apotek og Anonymkode: 2e3a9...0f8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #16 Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Uff. Kanskje du kan bytte fastlege? Hvis du ikke blir tatt seriøst. Hørtes ikke bra ut sånn du har det. Når jeg hadde D vitamin mangel brukte jeg dråper i stedet for piller, ble tipset om at det var bedre. Syntes de hjalp fort. Kjøpte de på helsekost men kanskje de har på apotek og Anonymkode: 2e3a9...0f8 Ops, feil tråd klikket meg videre på mobilen Anonymkode: 2e3a9...0f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå