AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Hei! den siste tiden har angsten vær der hele tiden. Det har igjen ført til at jeg har vondt i magen og er kvalm. Jeg veit det er pga angsten, men sist det var så ille var når jeg gikk på barne/ungdomskolen. Da var ikke psykiske lidelser så mye snakk om. Det jeg egentlig lurer på, er det noen som har noen gode råd? For og dempe disse intense smertene.. Det sitter jo psykisk, er jo ikke sånn at smertestillende vil fungerer, antar jeg :/ Anonymkode: 61f63...c2c
Gjest GoldenLioness Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Ta det ved roten og få henvisning til dps.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 TS her, jeg går til behandling på dps, men venter på ny behandler som jeg skal til snart Anonymkode: 61f63...c2c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har sykdom som påvirker magen fra før, men med en gang jeg blir veldig nervøs eller stresset over noe så løper jeg på toalettet. Det eneste som hjelper er å slutte å tenke på det som gjør at jeg blir nervøs. Anonymkode: 7c5b6...d71
Gjest GoldenLioness Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her, jeg går til behandling på dps, men venter på ny behandler som jeg skal til snart Anonymkode: 61f63...c2c Det er bra Da vil jeg anbefale deg yoga og pusteøvelser. Det hjelper på å roe ned sinnet å puste godt inn og ut med magen når angsten gjør det tungt å puste og når hjertet går i hundre. Det vil også redusere stress og dermed magevondt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå