Gå til innhold

Selge hobbyutstyr? Ark og sånt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk et eget hobbyrom da vi flyttet for noen år siden, og har kjøpt mer og mer silkebånd, ark, perler,  klistremerker, glitter, maling, sakser og diverse hobbyutstyr. Har innsett at jeg ikke bruker det, og faktisk KJØPER kort når noen har bursdag. 😂 Tenker å rydde ut av rommet, så det kan brukes til noe annet, barnerom hvis det kommer en til f.eks. Men syns det er vanskelig å kvitte seg med alle de fine tingene mine... Det hjelper litt hvis jeg kan få litt penger for det. Eller hvis jeg kunne gitt det bort til noen som hadde blitt skikkelig glad.

Hva kan man selge slikt for? Tenker jeg kvitter meg med en flyttekasse full. Beholder noe. Hva ville du gitt for en full flyttekasse med hobbyutstyr?

Anonymkode: d43fb...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut forskjellige grupper på Facebook, f.eks Scrappeboden, Scrappernes Brukthandel, osv.

Der kan du legge ut en auksjon på tingene, men husk å lese reglene før du legger ut noe i noen gruppe;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at ulike aktivitetssentre for mennesker som sliter, ungdom eller voksne, hadde blitt glade for noe slikt. Vet ikke om de betaler noe for det da :) Støtter forslaget over: Facebook. Eller Finn :)

Anonymkode: 66c06...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...