AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Hei! Jeg har begynt på noen P piller som de siste 5 ukene, har gjort at jeg har hatt mensen konstant. Lurer på om det finnes noe for og stoppe mensen 1 dag eller 2? skal snakke med legen om og bytte prevensjonsmiddel! Vil for faen ikke kjøre brannbil 😂 Anonymkode: 13551...d9f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Du må bare bytte eller gå av. Anonymkode: e9ce1...825
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Det finnes noe som kan stoppe mensen, men det er reseptbelagt. Da må du snakke med legen. Jeg ville hørt om å bytte p-piller i samme slengen. Anonymkode: ab6c0...988
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Noen blør hver dag i ca 3 mnd før det stabiliserer seg. Kroppen må bli vant til at du spiser hormoner. Derfor blør du i starten. Jeg blødde i 3 mnd på cerazette og ga opp! Anonymkode: 55d3e...e6d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Garantert cerazette. jeg blødde hver dag i 4 mnd fra jeg startet første mens dag med dem. Da var det gynekologen jeg var til som sa jeg ikke fikk gå på dem. Hun skrev ut Yasmin til meg. Så fornøyd i dag. :D Anonymkode: 4f503...9d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå